29 desember 2012

SKATTER FOR MEG:))))

HEI:)) HER KOMMER BILDENE AV DET JEG VAR Å KJØPTE I GÅR:)


DENNE SKJØNNE PIANOKRAKKEN ...DÅNE JEG HAR VERT PÅ JAKT ETTER EN I FLERE ÅR:)))) OBS SOM DERE SER ER JEG SÅ IVRIG ATT JEG IKKJE FIKK TØRKET STØVET AV DEN FØR JEG TOK BILDE;)

SPEILET TØRKET JEG AV:) DET HAR JEG BARE SETT OPPÅ SKJENKEN SOM DET SKAL HENGE OVER TIL SUPERHELTEN KOMMER HJEM OG HJELPERMEG Å LAGE NYTT OPPHENG BAK


LYKKE FOR MEG DETTE HER:) ØNSKER DERE ALLE EN FIN SISTE HELG I 2012!!!  KLEMMER I FLENG FRA ELI:))     
P.S MOTT HULLENE FIKSER JEG MED FORMTRE;)))

8 kommentarer:

☆Baronivegen☆ sa...

Tjohei Eli:)

Så nydelige ting du har kjøpt deg som passar heilt perfekt i den koselige heimen din:). Og guri malla for ein skjønn tapet på veggen din:). Du har det så koselig:)
Og du, formtre er heilt supert. Eg klarte jo sjølvsagt og laga da saftiga hakket i golvet her på hytto når vi holdt på og bygga, men med litt formtre så blei da jo heilt perfekt igjen:)
God helg til deg og dine skjønne Eli:)

Klems Evelyn:)

bye9design sa...

Så stilig krakk :o) Du finner på så mye herlig :o)God helg til deg også! Klem fra Nina

Anonym sa...

Så utrulig fine krakk og så med dei beina då,lekkert og fint fint speil og,herlige ting:)
Tenk bare et par dager igjen no av Desember,håper det blir litt bedre vær så går ant å være ute litt igjen uten å blåse bort:)

Ein fine kveld til deg:)
Klem fra Lillian

Anonym sa...

Den krakken var bare kjempe herlig:)
Sånn finne man ikke overalt:) passer perfekt inn hos deg:)
Likte fargen på stoffet:)
Herlig speil også, så du har gjort noen kupp her:)
Ønsker deg en herlig Lørdagskveld
Klem Merete

Sommerhuset i bakken sa...

Herlige skatter du har fått tak i. Søt pianokrakk - og litt støv gjør vel ingenting...hi...hi... ;-) Speilen var også kjempefin! Skjønner godt at du er fornøyd.

Ønsker deg en fantastisk fin lørdag. Her blir det sofaen og avslapping i dag ;-)

Franske drømmer sa...

Så vakre skatter du har fått tak i <3
Heldig <3

Tusen takk for varme, gode ord fra deg i det siste - det betyr uendelig mye! Tusen, tusen takk!

Håper julen har vært fin :-))

Klemmer

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Så herlig pianokrakk, ja, det var litt av et funn! Den må ha stått i en finstue, og ikke vært så mye i bruk!

Håper dere har hatt en fin jul så langt! Og et riktig godt nytt år ønskes fra meg til deg!

Klem Cathrine :-)

Elisabeth sa...

Hei :)
Så utrolig flotte ting du har kjøpt deg :)

Ønsker deg en nydelig søndag :)

Klemmer