25 desember 2012

HEI ALLE SKJØNNE BLOGGVENNER !

HEI :) FØRST MÅ JEG FÅ ØNSKE DERE ALLE EN RIKTIG GOD JUL<3 NÅ HAR JEG IKKJE BLOGGET PÅ OVER EN UKE...JEG HAR RETT OG SLETT HAT FOR VONDT I NAKKEN TIL Å KUNNE  DET..SLITER MED PROLAPSER I NAKKEN DEN ENE ER OPERERT FOR7 ÅR SIDEN MENN HAR ALTSÅ 2 TIL SOM DI IKKJE VÅGER Å TA ,NÅKK OM DET NÅ GLEDER JEG MEG STORT TIL Å TITTE INN TIL DERE ALLE<3

 JEG BLE GANSKE SÅ STRESSET NÅR JEG SKULLE DEKKE BORDET ,DEN PYNTEN SOM JEG ALLTID BRUKER PÅ JULEBORDET VAR IKKJE MULIG Å FINNE....ARG.SÅ JEG MÅTTE TENKE RASKT OG NYTT;)

DUKER ER GARDIN I VELUR FRA KID



JEG KLIPPET UT NOEN SKJØNNE JULE KORT SOM JEG HADDE


LITT GRØNT KONGLER,NØTTER OG RØDE ROSER SÅ BLE DET IKKJE SÅ VERST ALLIKEVEL


ØNSKER DERE ALLE EN VAKKER FØRSTE JULE DAG!!! KLEMMER I FLENG FRA ELI:)


13 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Å hei skjønning!
Ja,du kan tro jeg har tenkt på deg...siden du plutselig var så¨lenge stille.
Stakkars deg...ikke greit med sånne plager.

Bordet ditt var som et eventyr....nydelig og DEG!
GLEDELIG JUL forsatt min venn og kose deg så godt du kan!


Juleklemmer
Camilla.

Unknown sa...

Heisan Eli.

Uff da, det hørtes ikke godt ut! Masse god bedring til deg!
Flott julebord hos deg!
Ha fortsatt flotte romjulsdager:)
Klem Linda

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Huff så leit at du har hatt sånne plager,ikkje godt,håper du kommer deg!!
Håper du har hatt ei fine julafta,så nydelig du hadde dekka på:)

Forsatt ei god jul til deg!
Juleklem fra Lillian

Fjordheim sa...

Kjære deg.
Ei fortsatt herlig julehøytid til deg :)
Bordet ble jo nydelig. Dette er noe du virkelig er flink til.
Ha en god 1.juledag :)

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg skjønne Eli:)

Ååå, der var du igjen, no blei eg glad:). Har savna deg og dei koselige innlegga dine og kommentarane frå deg:)
Så synd med nakken din, håpar du kjem deg i formen snart:)
Så nydelig dekka bord, du er så flink:). Alltid koselig hos deg:)
Vi hadde ei flott julafta igår hos svigers, Ina og Mats var kjempe fornøgd med kvelden, guri malla så masse pakkar...hahaha...

Fortsatt God Jul til deg og dine Eli:)

Klems Evelyn:)

fru. Lærum sa...

god bedring og håper det går fort over :-)
nydelig dekket bord....veldig kreativt!
likte veldig godt glassene dine og serviettene var så koselige....hvor er dem kjøpt?

fortsatt god jul !

klem tone

Villaveien nr 1 sa...

ÅÅÅÅ enedlig er du her igjen. Jeg har savnet deg vettu.

Håper du hadde en koselig julaften.
Bordet var helt nydelig. Vakkert.
Håper nakken blir bedre. stakkars deg min venn. Jeg hadde også litt problemer med nakken i begynneslen når jeg begynte å blogge.Jeg er ikke vant å sitte på data såå lenge. Men nå er det mye bedre. Jeg må lære meg å slappe av i skuldrene når jeg skriver.

Jeg ønsker deg fine juledager videre. Klem og kos fra Margareth

My Dream sa...

så koselig, :) kos deg masse i romjulen :)

Kjekt at du ville vere med på give awayen min. :)

God bedring!!

Klems Diana.

Mor Inger`s hus sa...

Herlig julebord.

God bedring, og fortsatt god jul :)

Klem Inger

Linn sa...

Hei flotte du:):)
Det står ikke på kreativiteten hos deg:):) det var jo rå lekkert, likte godt de søte små bildene du klippet ut;) søte;)
Ønsker deg ei fortsatt fin julefeiring:)
Klem fra Linn:)

Charlott sa...

Hei flotte Eli!

Høres ikke godt ut med vond nakke. Håper den ikke gir deg så mange vonde dager i romjulen!

Så fint bord du har dekket!

Tusen takk for alle fine spor du legger igjen inne hos meg!

Riktig god jul og godt nyttår til deg og dine!

Klem C

MittLilleHjerte sa...

Hei Skjønne deg Eli:)
Så utrolig flott pyntet! Uff, det hørtes ikke godt ut:)
Masse god bedring og sender deg en godbedringsklem fra Spania:)
Janne

Fru Hansens Kreativiteter sa...

N Y D E L I G !!
Klemmm <3