08 desember 2012

FULL FART....

HEI:)
 DAGEN I GÅR FØK AV GÅRE...FØRST VAR JEG OG SUPERHELTEN  TIL STORD I NESTEN HELE DAGEN,SÅ FOR JEG ,TRINE OG  MIN SØTE SVIGERDATTER PÅ JULEKONSERT PÅ HALSNØY.DER FIKK VI VIRKELIG JULESTEMNING!!!
TIDLIGERE I UKEN SÅ VAR JEG SÅ HELDIG Å FÅ TILSLAGET PÅ DISSE DEKKETØYTALERKENE I TRE.HELE 9 STYKK TIL 150.-:))


SE PÅ DETTE HERLIGE STJERNEANIS TREET.DET LUKTER HELT FANTASTISK....  
NÅ ER DET BEINA PÅ BORDET SNOP I SKÅLA OG TITTE PÅ DI HERLIGE BLOGGENE DERES:)) KLEM ELI:)))

10 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åååå stjerneanis dufter fantastisk :-) flott tre.. Herlig å komme over noe en har ønsket seg en stund :-) ha en fin kveld ♥

Runehuset sa...

Gratulerer med kuppet! :)
Hørtes koselig ut med førjulskonsert!!

Ha en fin lørdagskveld

Gamlestogo sa...

Ååå det treet var kjempe fint!!!
Heldige deg! Kan tenke meg at det lukter heelt herlig!

må du ha en fiin kveld:-)
Ingrid :-)

Anonym sa...

Så fine ting du har og så flotte dekktallerken du fekk tak i:)koselig med julekonsert får stemning av det og Stord er ei fin øy,hihi sjølv om eg av og til er så lei av heile øya:)litt lei ikveld men får sove det av meg,haha:)
God klem fra Lillian

Et hus i en hage sa...

Hallo:))
Ja da var du jammen heldig:))!!
Du er jo så flink til å dekorere!
Jeg begynte/ hadde tenkt til å begynne å pynte litt mer til jul i stad, men jeg må nok kaste inn håndkleet å gå å legge meg, og heller komme sterkere tilbake i morgen etter jobb....
På mandag kommer møblene, er jeg lovet.. Skal si jeg GLEDER meg;))!!
Ha en fin fin lørdag!!
Klem Tone-C

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg skjønne Eli:)

Flotte bilder, som alltid:)
Treet var kjempe fint:)

Nyt lørdagskvelden:)

Klems Evelyn:)

bevaremegvel sa...

Så flotte dekketallerkener, tenker det blir fint når du dekker med de!
Herlig tre, tenker det dufter godt hos deg :)
Koselig med konsert, noe med stemningen på disse nå før jul.
Jeg blir alltid så rørt, og må fram med tørkepapiret...
Ha en fin helg.
Klem

bye9design sa...

Skikkelig førjulskos. Det tenker jeg var bra ja. Stjerne treet var så fint, kjenner nesten duften helt til Trøndelag :o) Har ikke sett slike før jeg. Ha ei koselig adventshelg!
Klem fra Nina

Anonym sa...

Høres ut som dere hadde en herlig dag i går med masse koselige opplevelser:)
Stjerneanis lukter nydelig:)
Har selv en del av det i huset og får frem Julen i huset:)
Nydelige bilder som alltid vennen:)
Sov godt
Klem Merete

Unknown sa...

For et flott tre Eli. Har du laget det selv?
Klem Lisebeth