onsdag 12. desember 2012

JULEDEKKET BORD.....

HEI :) MÅTTE FINNE BILDER FRA I FJORD,SITTER NEMLIG HER Å VENTER PÅ TANNLEGE TIME...TANNVERK!!! HAR HELDIGVIS FÅTT TIME KL15:)


DENNE DUKEN ER KANSJE IKKJE SÅ JULETE ...MEN FOR MEG HÅLLER DET;) VI HAR BRUKT DEN I MANGE ÅR JEG SYDDE DEN AV ETT STOFF SOM JEG LIKER GODT.MENN I ÅR HAR JEG KJØPT GTØNN VELUR JEG SKAL BRUKE:)

JEG TENNER ALLTID MASSE LEVENDE LYS,NO SIKKER DERE OKSÅ GJØR:))

JEG BRUKER RØNNT MITT PÅ BORDT,OG MASSE KUNSTIGE KAKER ,EPLER KANELSTENGER OG KONGLER SOM JEG LESSER PÅ...

DETTE BURET FIKK JEG I FJORD:)INNI DER PUTTET JEG MINE HERLIGE KAKE ENGLER FRA SIA :)) JEG TITTER INNO DERE TIL KVELDEN DA DENNE HERSENS TANNEN ER BLITT GOD SOM NY;) KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

18 kommentarer:

Elisabeth sa...

hei :)
så fint dekket bord :)
masse lykketil hos tannlegen.

klemmer

Blåbærtua sa...

Å nei håper det går fint hos tannlegen,det verste nesten eg gjere men det går det og:)
Så fint du alltid pynter!
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Black Feathers sa...

Å kjære deg. Tannverk er jo forferdelig, så håper at de får orden på det hos tannlegen.
Nydelig bord du dekket i fjor. Jeg liker din personlige stil. Blir nok enda lekrere med velur vil jeg tro.

Ha en fin kveld og lykke til hos tannlegen. ;)
Klem Eline. ;)

Fam.Gab sa...

Nyydelig dekket bord - julestemning!!!

Lykke til hos tannlegen - uff :(

Klem fra meg!

Linn sa...

Hei Eli:) Så nydelig bord du dekket i fjor;):)
Gleder meg til og se hvordan det blir i år;)♥
Uff, tannverk er det verste en kan ha, håper timen gikk greit;):)
Ønsker deg en fin kveld videre:)
Klem fra Linn

Franske drømmer sa...

Vakkert dekket bord
- ikke feil å være gjest her :-)

Håper Karius og baktus ikke gjør mer ugang hos deg nå :-))

Klemmer

Monica sa...

Så du blogger fra telefonen også du- er ikke noe flink med det jeg- kan svare en sjelden gang. men har aldri laget et innlegg.

Uff- ingenting er så vondt som tannverk- håper det er bedre nå !

Nydelig dekket bord- og duken er julete nok :)

Klem Monica

Bente sa...

Nydelig dekket bord, vennen.
Håper tannverken er over nå.

Klem

Anne på landet sa...

Herlig julestemning hos deg....:)

Håper tannlegen har fått bort tannpinen din så du kan få utfolde deg med det du liker i adventstida!

Godbedringsklem fra meg :)

Bratte Bakka sa...

Håper tanna kom seg! Flott med mykje pynt på bordet :D

Klem!

baronivegen sa...

Hei på deg skjønne Eli:)

Så herlige bilder av eit nydelig dekka bord:)
Off, tannverk er pyton...Eg har gått med tannverk i månadsvis no, var og trekte ei tann for ei stund sia. Igår var fyrste dagen på leeenge eg ikkje hadde tannverk, og da var ein fantastisk følelse:)

Fortsatt fin kveld til deg:)

Klems Evelyn:)

camilla sa...

Du lager det alltid så lunt og koselig!:)og håper tannen din er god?!Er jo forferdelig med vond tann!!
God klem fra meg:):)

Tre Engler sa...

Hei vennen:)
Så kjempe koselig Julebord du har dekket:)
Må bare være kjempe kos å komme til deg når du har gjort det så utrolig koselig:)
Du har et vakkert Julehjem:)
Sov godt
Klem Merete

lisebeths lykkebo sa...

Heisann. Håper tannverken har gitt seg nå. Det er helt forferdelig å ha tannverk, siste sort.
Kjempe fine julebilder du viser her. Likte veldig godt pyntet som du hadde med epler, kanelstenger, granbar o.l. Kanon lekkert.
Ha en fin natt.
Klem fra Lisebeth

Ingvild-Christin sa...

Hei Eli :)

Gikk det fint hos tannlegen?
Tannverk er grusomt!

Du lager det så koselig eli, pynter og fikser i vei :)
Ønsker deg en kjempe god torsdag! klem :)

bevaremegvel sa...

Uff, stakkars deg, tannverk er jo så vondt! Håper du har det bedre nå, kjære deg!
Så fint bord, enig med deg, masse levende lys må til :)
Ha en fin uten-tannverk-dag.
Klem

toves sammensurium sa...

Nå kjente jeg nesten lukten av ribbe og jul her...:)
Nydelig og stemningsfullt bord - det gøyeste du har tatt deg til med skjønner jeg,for å dekke bord og dekorere er best av alt!
ikke fullt så kjekt med tannen din...men det er bare å bli ferdig med det å bli kvitt smertene!DU blir nok god som ny ;)
Toveklem:)

Hos Jorunn sa...

Så koselig du har pyntet bordet! Huff, tannverk er helt grusomt og jeg håper det går bra med tannen din nå. Godt å få ordnet opp i dette nå før jul:) Klem fra Jorunn