12 desember 2012

JULEDEKKET BORD.....

HEI :) MÅTTE FINNE BILDER FRA I FJORD,SITTER NEMLIG HER Å VENTER PÅ TANNLEGE TIME...TANNVERK!!! HAR HELDIGVIS FÅTT TIME KL15:)


DENNE DUKEN ER KANSJE IKKJE SÅ JULETE ...MEN FOR MEG HÅLLER DET;) VI HAR BRUKT DEN I MANGE ÅR JEG SYDDE DEN AV ETT STOFF SOM JEG LIKER GODT.MENN I ÅR HAR JEG KJØPT GTØNN VELUR JEG SKAL BRUKE:)

JEG TENNER ALLTID MASSE LEVENDE LYS,NO SIKKER DERE OKSÅ GJØR:))

JEG BRUKER RØNNT MITT PÅ BORDT,OG MASSE KUNSTIGE KAKER ,EPLER KANELSTENGER OG KONGLER SOM JEG LESSER PÅ...

DETTE BURET FIKK JEG I FJORD:)INNI DER PUTTET JEG MINE HERLIGE KAKE ENGLER FRA SIA :)) JEG TITTER INNO DERE TIL KVELDEN DA DENNE HERSENS TANNEN ER BLITT GOD SOM NY;) KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

18 kommentarer:

Elisabeth sa...

hei :)
så fint dekket bord :)
masse lykketil hos tannlegen.

klemmer

Anonym sa...

Å nei håper det går fint hos tannlegen,det verste nesten eg gjere men det går det og:)
Så fint du alltid pynter!
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian

Black Feathers sa...

Å kjære deg. Tannverk er jo forferdelig, så håper at de får orden på det hos tannlegen.
Nydelig bord du dekket i fjor. Jeg liker din personlige stil. Blir nok enda lekrere med velur vil jeg tro.

Ha en fin kveld og lykke til hos tannlegen. ;)
Klem Eline. ;)

fam gab sa...

Nyydelig dekket bord - julestemning!!!

Lykke til hos tannlegen - uff :(

Klem fra meg!

Linn sa...

Hei Eli:) Så nydelig bord du dekket i fjor;):)
Gleder meg til og se hvordan det blir i år;)♥
Uff, tannverk er det verste en kan ha, håper timen gikk greit;):)
Ønsker deg en fin kveld videre:)
Klem fra Linn

Franske drømmer sa...

Vakkert dekket bord
- ikke feil å være gjest her :-)

Håper Karius og baktus ikke gjør mer ugang hos deg nå :-))

Klemmer

Unknown sa...

Så du blogger fra telefonen også du- er ikke noe flink med det jeg- kan svare en sjelden gang. men har aldri laget et innlegg.

Uff- ingenting er så vondt som tannverk- håper det er bedre nå !

Nydelig dekket bord- og duken er julete nok :)

Klem Monica

Bente sa...

Nydelig dekket bord, vennen.
Håper tannverken er over nå.

Klem

Anne på landet sa...

Herlig julestemning hos deg....:)

Håper tannlegen har fått bort tannpinen din så du kan få utfolde deg med det du liker i adventstida!

Godbedringsklem fra meg :)

Bratte Bakka sa...

Håper tanna kom seg! Flott med mykje pynt på bordet :D

Klem!

☆Baronivegen☆ sa...

Hei på deg skjønne Eli:)

Så herlige bilder av eit nydelig dekka bord:)
Off, tannverk er pyton...Eg har gått med tannverk i månadsvis no, var og trekte ei tann for ei stund sia. Igår var fyrste dagen på leeenge eg ikkje hadde tannverk, og da var ein fantastisk følelse:)

Fortsatt fin kveld til deg:)

Klems Evelyn:)

camilla sa...

Du lager det alltid så lunt og koselig!:)og håper tannen din er god?!Er jo forferdelig med vond tann!!
God klem fra meg:):)

Anonym sa...

Hei vennen:)
Så kjempe koselig Julebord du har dekket:)
Må bare være kjempe kos å komme til deg når du har gjort det så utrolig koselig:)
Du har et vakkert Julehjem:)
Sov godt
Klem Merete

Unknown sa...

Heisann. Håper tannverken har gitt seg nå. Det er helt forferdelig å ha tannverk, siste sort.
Kjempe fine julebilder du viser her. Likte veldig godt pyntet som du hadde med epler, kanelstenger, granbar o.l. Kanon lekkert.
Ha en fin natt.
Klem fra Lisebeth

Unknown sa...

Hei Eli :)

Gikk det fint hos tannlegen?
Tannverk er grusomt!

Du lager det så koselig eli, pynter og fikser i vei :)
Ønsker deg en kjempe god torsdag! klem :)

bevaremegvel sa...

Uff, stakkars deg, tannverk er jo så vondt! Håper du har det bedre nå, kjære deg!
Så fint bord, enig med deg, masse levende lys må til :)
Ha en fin uten-tannverk-dag.
Klem

toves sammensurium sa...

Nå kjente jeg nesten lukten av ribbe og jul her...:)
Nydelig og stemningsfullt bord - det gøyeste du har tatt deg til med skjønner jeg,for å dekke bord og dekorere er best av alt!
ikke fullt så kjekt med tannen din...men det er bare å bli ferdig med det å bli kvitt smertene!DU blir nok god som ny ;)
Toveklem:)

Hos Jorunn sa...

Så koselig du har pyntet bordet! Huff, tannverk er helt grusomt og jeg håper det går bra med tannen din nå. Godt å få ordnet opp i dette nå før jul:) Klem fra Jorunn