01 november 2017

FØR OG ETTER ,HER ER DET VIRKELIG FORANDRING....

Hei :)
jeg har virkelig kost meg ,
med dette oppdraget
hurrrra for maling er stikkordet her

jeg begynner med tyter gangen
som dere ser
furu og mørke terrakotta fliser

så her var det bare å få
tak i grunning
med kvistsperre 

her har veggene fått grunning
og 2 strøk med panelmaling,
så nå er det gulvet
som står for tur
vekk med flisene


speilet hadde han i huset
jeg fant det på et rom
og malte det

den lille hylla er fra kjøkkenbordet som
vi kuttet litt av
gjenbruk :)
lampa i takket
fikk også litt maling  
og på med
gulvbelegg fra
fargerike


her to knagger til barnebarna
da di er på besøk
nett som i barnehagen
med forbokstaver over 


synes dere dette var
gøy å se
så kommer jeg til å blogge rom for rom
i dette huset
fremover

klemmer i fleng
fra
Eli:)

5 kommentarer:

Pippi sa...

Veldig fint! Ser gjerne mere bilder!

Unknown sa...

Veldigt gøy å se og det ble kjempe fint ��

Unknown sa...

Kjempeflott forandring som garantert fryder ��

Bente sa...

Åååå så fint det ble. Utrolig forandring. Vil veldig gjerne se mer vennen.
Klem fra meg

Maria - Min oldemors hus sa...

Rommet er ikke til å kjenne igjen. Og veldig stilig å bruke avkuttet fra kjøkkenbordet på den måten. :)