15 mai 2015

RESULTATET....

HEI :)
For en herlig morgen
sola skinner fra skyfri himmel
og jeg er
ferdig å male :)


det kostet meg ingen ting

malingen hadde jeg
og gardinene
hadde jeg

"maleriet "over her
malte guttene mine
for 20 år siden
sukk tiden flyr
og jeg er så glad i dette minne<3

litt dilling
igjen...
som å male sablongene i taket


det ble veldig lyst og fint
fargen er litt
mørkere
en hva som kommer
frem på bildene


fargen heter NEPAL

nå ut å nyte sola
hade på badet
og nyt dagen gullegode dere

klemmer i fleng
fra Eli:)

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

En flott forandring.
Du har virkelig stått på.
Kos deg ute i sola :)

toves sammensurium sa...

Litt av en forandring,så lystig lekkert det ble flinke Eli!Og jeg synes det sorte kom mye bedre frem nå!!! Absolutt godkjent og sikkert herlig forandring!!!!
Toveklem :)

Maria - Min oldemors hus sa...

Så lyst og trivelig det blei. (",) Det går jo ofte veldig fort, egentlig, når man bare setter i gang. (",)