13 mai 2015

Å DETTE HAR JEG VENTA MED ?

HEI:)

Er det ikkje rart
hva en venner seg til?

tror dette badet vårt
har vert sånn sååå lende
fordi det var så mye jobb med
svampeteknikk og border i taket....
TI HI 

men akkurat i går
skulle det skje

jeg hadde maling
og kl 21 30
da slo jeg til

noen som kjenner seg igjen

plutselig måtte det skje

når en holder på med et rom
blir det
lett kaos i nabo rommet

blei ferdig å male
og nå inn å vaske
og stelle
så kommer
forvandlingen:)

og den er STOR :)

KLEMMER I FLENG
FRA EI OPPSPILT
ELI:)

3 kommentarer:

Maria - Min oldemors hus sa...

Kjenner meg litt igjen, ja. (",) Gleder meg til å se resultatet!

Birgitte og Kaffekoppen sa...

Glæder mig til at se forvandlingen :-)
Klem
Birgitte

Birgitte og Kaffekoppen sa...

Glæder mig til at se forvandlingen :-)
Klem
Birgitte