23 mai 2015

LYKKE FOR MEG.....


HEI PÅ DERE FINE :)

Lykke kan være så masse
og forsjelligt
fra person til person

For meg er det
foreksempel
å dille rund i huset
og finne nye løsninger

nå er det badet som
har stått i fokus

her har jeg plukket inn
di siste hvitveisene
og
så synes jeg at tulipanene
er helt spesielt
fine når di er tørket




disse bildene er fra en hylle
på det nymalte badet
jeg har flere bilder som
jeg vill vis neste gang

nyt pinsehelgen
og finn på noe som gir
deg lykkefølelsen:)

klemmer i fleng fra
Eli:)


2 kommentarer:

Unknown sa...

Det er sant det Eli- lykke kan være så mangt og individuelt. Holder med deg om at det er herlig og stelle , dulle og dille :) Skikkelig kos :>)

Ha en fin uke

Klemmer Monica

Maria - Min oldemors hus sa...

Det er alltid koselig å gjøre forbedringer, og det å ha det trivelig rundt seg har nok helst sikkert sammenheng med lykke! (",)