09 februar 2016

HIVE ..JEG NEI......;)

Hei på der :)

her har jeg tre ting
som jeg vill vise dere

klokka har slutta å slå

har desverre aldri virka heilt

Dette en vase/lykt
som var ødelagt
knekt på stetten

så den knuste jeg helt av
og "pussa¤
den med ein stein
der stetten hadde vert

sånn at den ikkje var skarp
i kantene

her en ridder
fra ett gammelt
sjakk

som mangler di fleste brikkene

og her er resultatet

jeg ble veldig fornøyd

en lysmasjett

og ei fortryllende lita bok
som min flinke
svigerinne har laget  <3

gøy med noe eget:)

håper alle har det bra
og tar vare på hverandre:)

klemmer i fleng
fra
Eli:)

5 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Den ble jo riktig fin og garantert ingen andre som har maken...det liker vi:)

Ha en fortsatt fin uke, Eli:)
Klem fra Jorunn

Unknown sa...

Det er bare fantasien som kan sette en stopper- men du er velsignet med masse av den :) Ble lekkert og noe som ingen andre har :)

God kveld

Klem Monica

Klin-kokos Anita sa...

Det ble veldig flott! Jeg syns det er fornuftig å ikke kaste ting jeg, det blir jo så flotte skatter ut av det!

Bente sa...

Så kreativ du er. Den ble jo kjempeflott.
Klem

toves sammensurium sa...

HIVE er rett og slett ett banne-ord så det vil vi ikke ha noe av,hihi!!!! Godt man er så kreativ som deg ,du finner alltid på noe lurt du ELi!!!! Håper bursdagen din var fin,- kanskje skal det feires i helgen,ja da er det jo både det ene og det andre så kos deg masse og ha en herlig helg!
TOveklem :)