16 februar 2016

BORD DEKK DEG ...





Jeg både storkoser meg og stresser
når jeg skal dekke
til" fest"

anledninger er min bursdag,

med di herligste venninner
som jeg alltid stor koser meg med !

vill jo såååå gjerne
vise at jeg setter pris på dei

og da med ett bord som
sier noe om meg.

og da blir det gjerne
en del dill
på bordet ;)

engler og sarte rosafarger
er noe jeg
liker godt



stettfat med druer
og ei skål
oppå
med ananas
dilla med
begunder velur....

tulipaner fra morsdagen :)

lin servietter
og så valgte jeg å
droppe duken
for å
få det litt
mindre "korrekt"
pyntet bord. 

tenker dere hadde flirt godt
viss dere hadde vert fluer på veggen
når jeg styrer rundt
hektisk rød i kinna og super stressa

jeg serverte pastasalat,marsipan- kake
brus og smågodt..
så da var jeg ett år eldre
og setter pris på hver år jeg får<3

klemmer i fleng fra
Eli 48 år.

Ingen kommentarer: