15 september 2012

TI HI ENDA EN SENG ;))

HALLO :)JA DU LESER RETT..DA JEG VAR OG HENTET DET BORDE JEG KJØPTE ,SÅ SÅG JEG DENNE SENGE STÅ DER I UTHUSET;))BORDET JA DET DROG MANNEN BORDFLATENE FRAVERANDRE PÅ OG STABLET BORDET INN I BODEN...FØR JEG FIKK TATT BILDE..JAJA SÅNN ER DET LER LITT FOR HAN ER JO SÅ TÅLMODIG MED ALT JEG DRAR I HUS:)HAN SIER ATT SÅ LENGE JEG ER FORNØYD SÅ ER HAN OGSÅ DET :))

JEG PLEIER IKKJE Å MALE DISSE GAMLE TINGENE JEG KJØPER ...MEN DENNE SENGEN SKAL BLI KVIT!FOR PLANEN ER ATT DENNE SKAL INN PÅ ROMMET TIL TRINE NÅR VI HAR FÅTT PUSSET DET OPP:)ØNSKER ALLE EN SUPER LØRDAG! 

OG TAKKER FOR ALLE SØTE SPOR:)
KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

21 kommentarer:

Humlehagen sa...

Denne sengen er nydelig Eli, likte utskjæringen så godt..og hvit seng tror jeg må bli lekkert!Du har så god smak, og sansen for å finne spesielle møbler!:)Klemmer fra meg!:):)

fam gab sa...

Den sengen var jo nydelig i seg selv, og blir sikkert nydelig malt også :-)
Så snill mannen din er. Så lenge du er fornøyd så er han det og. Sånn skal det være :-)
God helg!!!

SivMari sa...

Gu for ei nydelig seng Eli!!!
Du veit kor ein finn gamle skatter. Heldige Trinemor :D

Underberget sa...

Heldige deg! Denne blir nok superfin i hvitt på jenterommet:-) Ønsker deg en god helg videre!

Dronninghuset sa...

HEI,
nydelig seng. gøy med ting som er annerledes...
god helg,

klem TOVE

Anonym sa...

Hei søte Eli:)
Flotte mann du har altså,snill og god virker han som:)
Så nydelig seng du har fått tak i,så fint med utskjæring og alt!
Ein flott lørdagskveld til deg!
Klem fra Lilliian

Linn sa...

Haha, blitt sån senge dame du nå:).) Skjønner deg da, for den var jo råå lekker med den utskjeringa:):)
Hadde helt sikkert blitt med meg også hjem om jeg hadde kommet over den:)
Klemmer til Deg:)

Unknown sa...

hehe du altså! Såå fin! Lekker utskjæring. Gleder meg til og se den ferdig:) HA en fin lørdag,søte deg!! Klem lille meg

Franske drømmer sa...

Det er en helt egen sjarm over gamle møbler. Nydelig seng,- den blir lekker hvit! :-)
Tenker navnsøsteren min blir veldig fornøyd ;-)

Ha en fin helg, vennen!
Klemmer

Unknown sa...

Heisann! Senga der blir så sjarmerende hvit. Det tror jeg:)
Takk for koselig hilsen inne hos meg.
La meg til som følger hos deg jeg også :) takk

Anonym sa...

Så herlig seng:) utrolig hva man finner og hva man ikke kan la være :)
Kommer til å bli utrolig nydelig:) gleder meg til å se vennen:)
Klem Merete

toves sammensurium sa...

Åååå for en fin seng.Så bra du fikk lurt med deg denne også,klart den ikke kan stå stuet vekk !Den blir nydelig i hvitt!!!Mannen din har skjnt diverse grunnleggende saker og ting - har du et tips for hvordan man kan få diverse treiginger til å¨skjønne det samme???
Så herlige bilder av deg og kosejenta under...det er så kos at de fremdeles vil oppi sengene våre innimellom.Nyt de øyeblikkene!!!
God søndag til deg ELi!
Toveklem:)

Runehuset sa...

Gratulerer med enda en seng :) Den så veldig fin ut med snirkleriene på toppen..

Ha en fin dag!

Fruehuset sa...

Takk for kjekke gratulasjonshelsing:)
Knallfin seng, likte dekoren kjempe godt.

God søndag:)

Unknown sa...

Har du fått helt sengedilla nå :) veldig artig å komme over så fine saker og må jo passe på.

Blir spennende å følge med hvordan denne blir :)

Fortsatt fin søndag til deg !

Klem Monica/Fru Sjøaker

Hjem & Glede sa...

Å du å du....
En prinsesse seng.....
Nydelig og jammen finner du ting over alt du...ordner seg for skjønne jenter vet du!

God klem
Camilla.

diana sa...

Hej

Det bliver spænende at se når du er færdig at måle den hvidt !
Håber du har haft godt weekend !

Kram Diana

Monica sa...

Så fin seng du har fått takk i, nydelig utskæring på toppen.
Har litt sengedilla selv jeg så jeg skjønner det godt ;-D

Mor Inger`s hus sa...

Hei på deg.
Du ble en god start på dagen.
For en fantastisk blogg du har, og jeg ELSKER hagen din :)

Du havner rett inn i bloggrullen min, gleder meg til å følge med.

Stikk gjerne innom hos meg også, jeg har gavedryss.

Ha en fin dag.
Klem fra Inger

Black Feathers sa...

Nydelig sengegavel. Morsomt når de malte møbler før med de flotte maleteknikkene. Den sengen blir sikkert fortt på frøknas rom.

Ønsker deg en flott dag. ;)

Tino sa...

Så herlig seng! Den blir sikkert enda flottere nymalt, det var et heldig kjøp.
Ønsker deg en fin ny uke!
Klem T