12 september 2012

HAGEN...

HEI:)PÅ SØNDAG HADDE VI EN FLOTT DAG MED SOL OG 20 GRADER:))

DA PUSLET JEG RUNDT I HAREN ...OG DET SÅG IKKJE SÅ ALLER VERST UT..


ROSENE STÅR MED MASSE KNOPPER !SYN DET REGNER SÅNN FÅR JO IKKJE NYTE SYNET:)

KLE MATISEN KLATRER OG BLOMSTRER SÅ FINT 




ALT BLE BYGGET OG PLANTET I SOMMER...SÅ JEG MÅ SMØRE MEG MED TÅLMODIGHET!FØR PLANTENE KLATRER FOR FULT OPPOVER PERGOLA EN:)ØSE PØSE OVER HELE LANDET TOR JEG ...TAKK FOR FINE SPOR DERE LEGGER IGJEN HER HOS MEG !JEG BLIR SÅÅÅ GLAD :)KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

18 kommentarer:

fam gab sa...

For en hærlig uteplass du har ! Ikke mye høst å spore her - blomstrer jo som bare det! "20 grader er ikke å forakte, vi får lagre alle varmegrader og solstråler til mørkere tider :)
Ha en fin dag! =)

mirjamsdrøm sa...

Hei Eli!!
Så flott det er i hagen din :)
Er jo sommer enda der jo ;)
Uteplassen din er nydelig, heldig du er som har egen hage!
Takk for koselig hilsen hos meg!
Ønsker deg en fortsatt herlig dag :)
Klem Mirjam

Unknown sa...

For en nydelig hage, heldige du. :) Tusen takk for så hyggelig kommentar og velkommen som følger nr 125, nesten rundt tall det. :)Du har forresten fått en ny følger du også. Nå skal jeg titte rundt på bloggen din, det jeg har sett til nå er jo veldig lovende. Så bra at du kastet deg ut i det selv om du sliter med skrivingen.

Klem fra Kari

Humlehagen sa...

Hei på deg,Eli-koser meg med så fine bilder fra den nydelige hagen din!:)Du er kjempeflink å lage til lekkert både inne og ute!:):)Klemmer fra meg!:)

Linn sa...

Hei, så UTROLIG flott hage du har:):) Den likte jeg kjempe godt vennen:):) Skjønner godt det er kjipt og ikke kan nyte den når regnet står på:/ Men sola titter vel frem innimellom tenker jeg:);)
Stor klem fra Linn

Unknown sa...

Så kjempefin hage du har! Så herlig ute ennå:) Må bare si en ting, at jeg syns du er så tøff som er med og blogger! Du skriver at du har problemer med rettskriving... Tøft gjort av deg!! Stå på, du har veldig mange fine innlegg. klem lille meg

Anonym sa...

Hei Eli:)
Dåke har så flott uteplass,tenk til våren igjen korleis det kommer til å vokse og gro og pynte hos dåke:)
Herligt når sola dukker opp men så dumt med dette regnet.
Fin kveld til deg!
Klem fra Lillian

Nikoline sa...

Hei på deg og takk for besøket:0)
Dette var eit heilt nytt bekjentskap for meg,så det var bra du la att eit spor så eg kunne finna fram til bloggen din!
Skal ta meg bedre tid til å "surfa" rundt hjå deg seinare i kveld for her var det masse flott å sjå!
Ha ein god onsdagskveld.0)

Sommerhuset i bakken sa...

For noen fantastisk fine hagebilder. Så koselig du har det - og så nydelige blomster du har avbildet. Fint, fint, fint!

Ha en riktig god kveld! Nyt den ;-)

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Så herlig hage du har;)
Skikkelig idyllisk!
Ha en herlig kveld;)
Klem fra meg;)

Anonym sa...

Hei skjønne venn:)

For en utrolig herlig ute-plass du har:) bare så vakkert med alt sammen:)
Nydelig beplantet og ikke minst herlig sitte plass med herlige møbler:)
Akkurat meg dette:)
Dette var kos:)

Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei skjønne vennen :)

Tusen takk for så kjempekoselig bursdagshilsen hos meg :) Jeg ble så glad da jeg leste den :) Så koselig at du vil følge meg videre :)

For en koselig blogg du har :) Nå har jeg bladd meg nedover og kost meg med masse innlegg :) Et nydelig hjem du har, og en utrolig vakker hage :)
Slike fine høstdager med 20 grader er såå herlige :) Håper vi kan få mange fler av de :)

Gleder meg til å følge deg viderer, fine vennen :)
Klemmer og koser Lisa :)

toves sammensurium sa...

ja dette var på all måter fjernt fra hagelivet her til gards!!!Så deilig dere har laget det,og så heldige med sånt vær i helgen som var da!!!slik vil vi også ha det...meeeen - det er det visst ikke meningen - naturen har en skikkelig høstvask for å si det mildt;)
Det kommer heldigvis flere somrer :))))
Toveklem:)

Hjem & Glede sa...

Kjære Eli!
Hjelpes meg for en nydelig hage!
Og de fine bildene...nå fikk jeg sommerstemmning her!
Å så kos med sånne dager...bare å nyte,her regner vi vekk.....i dag har jeg plantet litt ute og løpt mellom bygene...vi må jo lide litt for skjønnheten...hi,hi.

God natt søte du.
Klem Camilla.

Unknown sa...

å så fine bilder fra hagen din,du har greid det vet du.
Fine bilder jeg er begeistret over hvor flott du har det.

Maritklem

Prinsesse Vilikke sa...

Wow!! For en fantastisk hage! Uteplassen deres er helt nydelig!

Unknown sa...

Ahhh, så nydelig!

Hjertelig Kaos sa...

Wow..kjempe flott pergola..jeg ønsker meg en sånn jeg også :O)
Veldig koselig blogg du har, kommer plutselig tilbake !!!