31 juli 2012

SÅÅÅÅ FORNØYD !!!

Denne løve klinken..hadde vi på vår gamle dør,den var blitt slitt av å henge på den døren som står til "pynt"ute i Aslaks vær.så jeg skrudde den av og pusset den med messingspuss som dere ser..

Her ligge den så blank og fin..og jeg er helt av i armene av å pusse og gnikke;))vell vert!!!

Superhelten skrudde den opp sporen straks og jeg ble helt forelsket ;))

Heldige meg :)nå kan endelig folk banke på på normalt vis....i har ikkje ringeklokke ;)Ha en fin fin kveld alle søte ,nå skall jeg på besøk til en skjønn venninne :)klemmer fra Eli :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow....den ble jo utrolig fin:)
Så godt man kan finne ut ting:)
Kjempe koselig dør du har:)

Klem Merete

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Ble jo kjempe bra;)
Veldig majestetisk!
Klemmer!

Unknown sa...

Oi.. den ble lekker:))Klem lille meg

Anonym sa...

Å skjønne deg,det var bare heilt fantastisk,får slik herskapsfølese eg:)
Tusen takk for så flott kommentar på innlegget mitt,det føles godt å få ut litt og skrive ned iblandt,eg trudde ikkje eg kom til å få noken kommentarer på innlegget mitt,men så mange eg fekk,det gjorde godt og viser at folk bryr seg,bloggverden er flott:)
God klem fra Lillian!

toves sammensurium sa...

Den gnikkinga var nok kjedelig kan jeg tenke meg,men absolutt verdt slitet.Så blank og fin løven din ble!Og så flott på den nydelige svarte inngangsdøren din!!!
Drømmer om ny inngangsdør selv,men det innebærer også et lite påbygg på gangen så det er ikke bare,bare liksom.
Selv har jeg en engel til å banke på med,men den er svart og trenger heldigvis ikke pussing,har nok å gnikke på!Takk for hiilsen på bloggen og for god bedring med eksem og søvnproblemer...små problem i forhold til mange andres men irriterende nok mens de står på!
Så koslig med venninebesøk da...håper dere flirer og koser dere hele kvelden!!!Slike besøk er gull i hverdagen!!!
Toveklem:)

Gry sa...

WOW, så flott flinke og så RÅstilig dør!! Ønsker meg :)) Gode dagere videre til deg! Klemklem