23 juli 2012

 HEI:)) HAR IKKJE VERT BLOGGIN HER PÅ ET PAR DAGER ....KLARER IKKJE Å LEGGE BILDER INN PÅ DATAN:(( SÅ DA MÅTTE JEG LEITE LITT I DI GAMLE BILDENE;) DETTE SPEILFATET ER SÅ VAKKER SYNS JEG :)IKKJE VANSKELIG Å SJÅ AT JEG LIKER DILL OG DALL:))

Denne koselige trebamsen ...passer på Tine sitt hjerte armbond,synes de er for fint til å ligge i en eske:))


Gamle note bøker /ark som kommer fra min manns oldermor,nydelige og så er di sånn passe slit og gulne...nå får jeg håpe at vi foinner en løsning  her i da,det er jo sååå hyggeligt å blogge med dere <3klemmer fra Eli:))

4 kommentarer:

Villaveien nr 1 sa...

Oioi så masse flotte ting du har. Ja jeg må se lenge på bildene, er så masse fint.
Og så håper jeg di får ordnet oppp sånn at bu får blogget MASSE :) FOR det er jo så GØY:)

SÅ håper eg du får en knallfin uke min kjære snille venn.
Klem fra Margareth

Anonym sa...

Håper du får ordnet opp med bildeopplastninga,er så kjedligt når sånt skjer.
Fine ting du viser,du har masse fint du:)
Fine kveld til deg!
Klem fra Lillian

Hjem & Glede sa...

Å skal si du har masse snop!
Herlighet for en nydelig vegg med alt det vakre og de notebladene,,,,,sukk.
Du har virkelig sansen!

Må du ha en skjønn uke!
Smil og klem;)
Camilla

toves sammensurium sa...

skal si du har mange skatter på lur i hjemmets kroker og kriker!!!!Så mye fint jeg kunne tenkt meg selv:)
Har man slike gamle bilder på lur kan man mer enn gjerne lage blogginnlegg med de samme hvor gamle de er!Men det er nå slik at et er kjekkest når alt dette datastyret funker som et skal da!!!!
Så spennende med dere som skal til dyreparken da.Dere må gjerne ha solen for meg,så kan vi få den tilbake når turen er over.Så mye kjekkere å gå en slik plass i fint vær...i det minste oppholdsvær!Dere må ha riktig god tur og kose dere masse,en herlig plass - vi skal også tilbake igjen dit men når vites ikke!:)
Hils Sabeltann!
Toveklem:O)