14 oktober 2019

SÅ TIL STUEKROKEN


Hei på dere:)
håper alle har hat ei fin helg ,
her kommer bilder fra stuekroken 


oppussingen er fra garasjeloftet
noe jeg glemte å ta med
I første 
innlegg
om denne opppusingen



den firkanta platen på veggen her
er etter en tetting av vegg
fra før,
jeg valgte å male den svart og 
fant noe rekved og kjøpte
lampesnor
som jeg surret rundt
blei ett lite blikkfang


ikkje så lett å se på bilde her
men komoden var trekvit å det var tv benken også
dei malte eg i dempet sort.
neste innlegg
kommer det bilder fra 
kjøkken
ønsker alle en fortryllende vakker 
ny uke
klemmer i
fleng
Fra 
Eli:)

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Det var ei lur løsning på den plata på veggen. Og artig å se at flere har malt med dempet sort. Det fikk meg til å føle meg veldig moderne. :-)