09 oktober 2019

OPPDRAG HOS NABOEN :)

Hei på dere,
dette skulle bli før og etter bilder
men hvor er førbildene 
blitt av?
så da får jeg forklare litt.
her i dette rommet var det lyse vegger og taket har fått 
flere strøk med lys beis


her er lesekroken som har fått masse gode puter
sidebord,lampe og hyller er også 
nytt

veggene er malt i
fargen
kveldshimmel

hvem vill ikkje ligge oppi her 
med ei god bok
og noe godt i ett glass

jeg har tatt inn litt
rekved i dette interiøret
noe som kommer frem i bildene som 
vill bli lagt ut på bloggen
framover

er så glad for tilliten
jeg får
takk Toya 

klemmer i fleng fra 
Eli:)

3 kommentarer:

Bente sa...

Wow det ble kjempefint Eli.

Klem fra meg

Maria - Min oldemors hus sa...

Dere var kanskje for ivrige til å ta bilder før dere begynte. :-) Det blei uansett veldig koselig.

maria sa...

Det blei veldig koselig på garasjeloftet til Toya og Tore etter at du hadde vore der Eli! Veldig godt jobba!
Maria:)