11 september 2016

ETT LITE TIPS...

HEI:)

Her males de,
fra grønt til kvitt. og da må jo tingene ned fra veggen....
hyllene ,knektene....
ja dere vett det ene tar det andre
med seg:)

Her di gamle hyllene og knektene.
knektene er blitt pusset med stålkost,
hyllene har fått 2 strøk maling:)

og her kommer tipset ,
knektene malte jeg sorte med bengalakk,da måtte eg ta dei av
for å ikkje grise til hyllene ..
derfor satt jeg knektene fast på ei fjøl,
med ein skrue.
og da kunne eg male alle sidene
på en gang,

syns eg var lur...
men det kan jo henne rusen av malingen ;)
gjør at jeg følte meg smart :)))

flere bilder når jeg har fått opp hyllene.

klemmer i fleng fra
malemester Eli klatt i klatt :)


4 kommentarer:

Anonym sa...

Smart!

Furulunden sa...

Lurt!!

Unknown sa...

Ja, der var du lur, og praktisk :) Fint med bengalakk.

Ha det så fint

Klemmer fra Monica

Bente sa...

Det var jo kjempelurt. Lykke til med malingen
Klem