15 september 2016

Å JEG ER SÅÅÅÅ FORNØYD :)




HEI PÅ DERE :)

Dette har jeg ønsket meg en god stund nå,
og endelig så er det virkelighet.
og jeg trenger ikkje å
ule som en alarm
når vi skal snu bilen
på tunet.
p.s
bilen har rygge sensor .....
men den stoler
jeg vist ikkje på.
bare da jeg kjører sjølv he he .

Det er noen meter ned,
som dere ser.

å så er det myyyye tryggere
når Noah gullet
kommer
til besto <3


gleder meg til å vise dere
slutt resultatet.

nyt sommer / høst været..

klemmer i fleng
fra
Eli:)

3 kommentarer:

Birgitte og Kaffekoppen sa...

Det kan jeg da godt forstå du har glædet dig til Eli. Glæder mig til at se mere :-)
God torsdag
Klem
Birgitte

Mette sa...

Herlig med alt som blir gjort, særlig når man har ventet en stund :)

Bente sa...

Så fint det blir. Gleder meg til å se det ferdig
Klem og god helg