13 oktober 2013

SÅ FORNØYD ....

HEI HEI:)
I DAG ER JEG REDUSERT...
FIKK INVITASJON FRA NABOEN
OG VIPS SÅ VAR JEG PÅ FEST:))
JEG DRIKKER VELDIG SJELDEN
BLIR SÅÅÅ DÅRLIG..
DET VAR VERTFALL KNALLGØY.
DE JEG EGENTLIG SULLE BLOGGE OM
ER DETTE OLIVENTRET MITT

SE SÅ MASSE BÆR:))
DETTE LILLE TREET KJØPTE JEG FOR 199.-
TILIGT I SOMMER

OM NATTEN FLYTTER JEG DETT INN I TRAPPEN
ER VELL GJERNE PÅ TIDE Å HA DET INNE HELE TIDEN.
VELKOMMEN TIL NYE FØLLERE
GLEDE<3
ØNSKER DERE ALLE EN GULLE GOD DAG<3
JEG FÅR VELTE MEG OVER PÅ SOFAN;)
KLEMMER FRA DAGEN DER PÅ ELI:)).....

12 kommentarer:

Anonym sa...

Oj har du oliven på,så utrulig artig:)kjempefint!
Huff du får ta det med ro idag,eg drikker ikkje så aner ikkje korleis det er dagen etterpå men å være ute på fest så blir ein jo trøtt dagen etterpå:)
Så nydelig vær vi har!
Nyt resten av søndagen;)
Klem fra Lillian

Elis lille rede sa...

Ja, sånn kan det gå, men har man hatt det gøy, er det kanskje verdt det ;)
Sååå heldig du har vært som har fått oliven på treet ditt. Er ikke det sjeldent, da? Har ikke engang våget å kjøpe meg tre, for jeg har katter som spiser alt grønt bortsett fra kattegress, haha. Får vel få meg et kunstig et, og oliven på glass:P
Ha en fortsatt fin søndag.

Klem fra Eli:)

Gry sa...

Uff da med formen din, men hvis du hadde det knallgøy var det nok verdt det ;) Flott oliventre du har fått til, flink du! God ny uke :) klem Gry

toves sammensurium sa...

Ja sånn kan det gå.Lurer på forma mi om jeg hadde gjenopptatt gamle drikkevarer,ho-hoi !!! ;)
Får vel tåle å bli litt sjalu dersom det ikke er så ofte,er sikker på det var verdt det!!!
Nydelig oliventrær,tenker at det er utrolig at jeg ikke har makker meg til å kjøpe et - er jo så fine!!!Beste år,når vinterhagen er ferdig sier jeg bare!!!!
Håper forma har begynt å komme seg!!!
Toveklem. :)

idylloghim.blogspot.com sa...

Så gøy da; Eli. Vi trenger å senke skuldrene og ha en fest iblandt...Hi hi. Fint oliventre, Tenker at dette treet får bra stell. Ha en fin start på uka. Stor klem Ann Elin

nr.15 sa...

Oi klart å holde oliventre i live OG få oliven på?? I.M.P.O.N.E.R.T
Helt om natta og helt om dagen sies det-hehe.. Stort sett edru selv her, orker verken følelsen av å være fulll eller hangoveren ;)
Fin kveld til deg:))

Anonym sa...

He he he.... Ja dagen derpå er ikke alltid like god, men det viktigste er at man har det gøy og får senket skuldrene av og til:)
Så nydelig Oliventre og med oliven:) det var bare kjempe fint:)
Sov godt og ha en strålende uke vennen:)
Klem Merete

Reidunn sa...

Tenk å få så fine oliven på treet ditt!!
Det kan du virkelig være stolt av!!
Håper formen din er bedre nå:)
God klem fra Reidunn

Karianne Vikse sa...

Selvsagt fikk du frem oliven på oliventreet ditt;) applaus !
Det er jo kjempe vanskelig bare å holde de i live syns jeg.
Det er viktig å unge seg et glass i ny og ne, når man vedtatt det kommer en morgen dag !
Det er jo så hyggelig å samles og i denne mørketiden er det ekstra kos syns jeg.

Ønsker deg en flott dag Eli!
Klem fra Karianne

Unknown sa...

Noen ganger så er det verd det å bli i dårlig form etter en morsom aften :) Håper du har kommet deg igjen nå :)

Ønsker deg en fin uke

Klem Monica

Anonym sa...

For et flott oliventre. :) Håper formen er bedre i dag tjihi.<3
Klemmer.

Kjærlighetsstien sa...

Ikke dårlig med eget oliventre:)