07 oktober 2013

HAR LAG MEG NYTT HAGEBORD :)))



NÅ ? JA DET LURTE SUPERHELTEN PÅ OGSÅ:)))

KJØPTE ET GAMMELT BORD I FJOR SOMMER
MEN DESVERRE VAR DET MASSE MOTT I DET

SÅ DA FJERNA JEG BORDPLATA ,JEG HAR TATT VARE PÅ PLANKENE
HAR PLANER MED DEI OGSÅ,
FANT FREM EN GAMMEL DØR I KJELLEREN.
OG BRUKTE DEN TIL BORD PLATE

JA NOEN AV DERE VET JEG HADDE NOELIGNENDE FØR OGSÅ
EN GAMMEL DØR MED BUKKER UNDER

NÅ STÅR DEN HER
LITT RUSKETE UNDER
MEN DET TAR JEG TIL VÅREN;)

JEG ER VELDIG FORNØYD :))
SUPERHELTEN UNDRET SEG LITT NÅ
RETT FØR STORM REGN OG SNØ...
TI HI MÅ MAN SÅ MÅ MAN:))


HER ER BORDET SOM DET VAR.
HÅPER ALLE HAR HAT EIN SUPER DAG !!!
GULLE GODE ER DERE
TAKK FOR SÅ FINE SPOR
KLEM ELI:)

13 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Så flink du er,Eli:O) dette bordet blei sååå fint. Du er så kreativ. NYDELIG! Klem fra Ann Elin

Anonym sa...

Så flink du er til å få det til,et nydelig bord❤️
Nyt kvelden skjønne deg!
Klem fra Lillian

Mor Inger`s hus sa...

Wow for et t fint bord.

Må nok lete etter ett understell til døra mi som står på bukker jeg også.

Klem

Hjem & Glede sa...

Åååå helt lovely altså!!!!!
Flinka!
Liker så godt huset ditt også.....
Bare full fart innom.....mandag er tv kveld de lux:)))

Smak!

Jomfruen sa...

Så fint det ble:) Digger gamle dører, så det likte jeg kjempe godt:)
Må få skryte av alle de flotte lanternene du har hengende der også,rålekre var de.
Takk for koselige ord hos meg Eli, det setter jeg stor pris på;)

Ha en nydelig kveld videre:)

Mitt og vårt hjem sa...

Kjempestiligt!:)
Flink du er:o)
Fin ny veke til deg.
Klemmer Siv Mette

Reidunn sa...

Ååå det ble utrolig stilig Eli!!
Dette var jo en kjempegod ide:)
Jeg er også helt forelsket i den fine hagen din!!
God klem fra Reidunn

Bergheim sa...

ÅÅ !! Det var et flott bord. Synd at det vat mott i det. Men når det kommer til heder og verdighet igjen som gjenfødt hagebord, så er det jo bare lekkert. Kjempefint ble det.

fru. Lærum sa...

dette var jo bare helt genialt....og så flott med den bordplaten og det understellet....virkelig flott!

du har så flott hus og jeg elsker uteplassen og huset ditt :-)

ha en fin høstdag!

klem tone

Unknown sa...

Så flink og kreativ du er :)

Nyt dagen

klem Monica

Barkeblikk sa...

Så flink du er! Og wow for et hus og en hage! :-) Må også si takk for kommentar hos meg. Koselig:) Fin dag til deg! Klem Monica.

Hos Jorunn sa...

Hallo du skjønne! Åhh så fint det ble...kjempetøft å bruke den gamle døren!! Elsker hagen din:)
Ha en fortsatt fin dag, klem fra Jorunn

Taubanevegen sa...

For et nydelig hus dere har! :) Begge bordene du har laget av gamle dører var kjempefine. Legger meg til som følger jeg! :) Takk for koselige ord og fin kveld til deg! :)