06 august 2013

SVARTE DETALJER...

HEI PÅ DERE :)
I DAG TENKTE JEG Å VISE NOEN SVARET DETALJER JEG HAR HER HOS OSS
.DETTE GAMLE BILDE STAMMER FRA MIN MANNS SLEKT,VELURSLØYFA HAR JEG BRUK TIL Å HENGE OPP ET SPEIL.DET ER OGSÅ SVART...
HERLIG KANIN BILDE,SOM JEG HAR KLIPPET UT AV ET BLAD,
OG FESTET PÅ ET SPEIL.

HER HAR JEG SYDD EN PUTE AV EN GENSER SOM JEG IKKJE BRUKTE LENGTE,
OG SYDD PÅ EN STOR KNAPP.

GAMLE SKINNBØKER FRA MIN MANNS SLEKT <3


SOFAEN I LOFTSTUA SOM JEG HAR MALT;)) HI HI FUNKER FIN DEN:)

SVARTOVNEN VÅR SOM VI ER SÅ GLAD I !

SENGEGAVL HJEMMELAGET OG TREKT MED SVART VELUR
NATTBORD KJØPT PÅ LOPPIS OG MALT
OG LAMPESJERMEN MÅTTE OGSÅ BLI SVART:)
TAKK FOR ALLE HERLIGE KOMMENTARER DERE LEGGER
 IGJEN
DET GLEDER JEG MEG VELDIG OVER <3<3<3
KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

20 kommentarer:

Linn sa...

Jeg var livredd svart tidligere, men ikke nå lengre;-) synes du hadde mange svarte detaljer hjemme iallefall:-)
Ønsker deg en fin dag, jeg stikker på jobb nå, bare halv dag idag;-) jobber 50% om dagen pga betent håndledd:-/ men greit og få gjort litt jobb også:-)
Klemmer i fleng sendes deg Eli:-)

Linn sa...

Fine detaljer kjære Eli;-) leste igjennom og det hørtes så negativt ut, men det var ikke ment slik;-) du har jo ett hjem jeg liker vennen:-)

Anonym sa...

Kjempemasse flotte ting du har,eg skille ikkje ha svart inn før men nå liker eg det så godt!
Nyt dagen Eli!
Klem fra Lillian

Sommerhuset i bakken sa...

Herlig med svarte detaljer. Selv har jeg det for det meste lyst, men det sniker seg inn litt mørker detaljer etterhvert ;-)

Har du malt sofaen din? Hmmm! Det hørtes interessant - og nytt ;-) - ut. Artig!

Ha en riktig fin dag!

Unknown sa...

Altså du har malt sofaen - hi hi det har jeg aldri hørt om, men så praktisk da at det går ? :) Vi har en svart skinn sofa jeg helst ville hatt lys :)

Du har så mange flotte detaljer

Nyt dagen klem Monica

Nore Interiør sa...

Tror svart er min favorittfarge for tiden,
om man kan si det ;)
Fine ting!

Klemmer fra Maren

KriStyle sa...

Kreativ og flink du er, jeg liker godt svart :) kjøpte just ny sort sofa!
Ha en fin dag :)

Klem Kristin

nr.15 sa...

Vel elsker jo svart selv for tiden, så jeg liker jo det du viser;)
Kult å male sofa da, hhar jeg aldri hørt om faktisk:)
Ha en flott dag:)

Tonje Merethe sa...

Så fine detaljer.

Ha en fin onsdagskveld!
Klem fra Tonje Merethe

Anonym sa...

Nydelige detaljer vennen:)
Kjempe fint med sort når det gjøres på denne måten:)
Ønsker deg fortsatt herlig kveld
Klem Merete

idylloghim.blogspot.com sa...

Så fint, Eli:)) koselige bilder, svart er mystisk og spennende...så koselig det var med den senga:) flinke deg. Takk, for alle fine kommentarer, Eli:) de varmer mye.

MittLilleHjerte sa...

Heia Eli:)
Her var det masse sorte detaljer!:)
lOVE IT! Du har så masse fine ting:)
Ha en fin dag og klem på din vei;)
Janne

Frk Elton sa...

Herlig! svarte detaljer er så fint og gir så flotte kontraster!
Flinke Eli :)
Krysser fingrene for fint vær igjen!
Klem

Black Feathers sa...

Kjempe mye lekkert i svarte detaljer. Du finner så mange tøffe dyrebilder, hvor finner du de? Skulle så gjerne hatt noen slike selv.
Ha en strålende dag Eli.

Klem Eline.

Tante Titti sa...

Her hadde det sannelig skjedd forandringer siden jeg var innom sist. Så lys og lett og lekker layout det er blitt på bloggen din! Veldig fint!! Så masse nydelige detaljer du viser her. Dette har du virkelig sansen for.
Ønsker deg en riktig fin fin helg, kjære Eli!
Titti-klem

Anonym sa...

Hjemmet ditt er som sukkertøy for øyet. Du har så mange nydelige detaljer. Liker også litt sort som ``står ut`` fra alt det andre, gir rommet mer karakter. Ser at du har malt sofaen, selv er jeg også sånn at jeg maler det meste. Kan jeg spørre hvilken maling du har brukt? Blir stoffet hardt,sånn at en helst må ha teppe eller skinn å sitte på? Lekker er den uansett:) En fin helg til deg og dine, er meldt sommervær i morgen. Carpe diem:)

Anne på landet sa...

TØFT!
Synes det er SÅ tøft med sorte detaljer. Det gir tyngde til interiøret. Du har så mange spennende ting og detaljer at det tar lang tid å studere bildene dine - takk for den kosen;)

Fin ny uke til deg.
klem,klem.

Maria - Min oldemors hus sa...

Tenk at det går an å male sofaen, interessant! (",) Stilig kanin, forresten.

http://www.ninasskatter.blogspot.no sa...

Spennende og tøffe detaljer!
Ønsker deg en fin kveld!

toves sammensurium sa...

Bra med deg snuppa??Savner de herlige innleggene dine...hadde gått glipp av dette mens jeg var bortreist.Elsker svart,Kjempetøffe detaljer!!!
Toveklem :)