14 august 2013

GAMLE FAT OG HAGENS BLOMSTER

HEI ALLE SØTINGER :))
HER ER DET SOL OG  EN HERLIG  I DAG
SÅ DA MÅTTE JEG UT Å FINNE SOMMERBLOMSTER FRA HAGEN.
FATE ER GAMMELT OG DET ER KJØKKEN HÅNKLE MED MONOGRAM OGSÅ.
KJØKKEN HÅNLE ER ARV VI HAR 3 STYKK AV DI.


MASSE FINT SOM BLOMSTRER I HAGEN NÅ

I DAG SKAL VI HENTE NOAH OG FÅ LÅNE HAN OG KOSE OSS<3

TARZAN ER ALDRIG LANGT UNNA ,SÅ DA KLARTE HAN Å SNIKE SEG MED HER OGSÅ...
NYT DAGEN
I MORGEN ER DET SKULE START IGJEN
BLIR BRA BÅDE FOR STORE OG SMÅ TROR JEG;)
KLEM ELI:)

15 kommentarer:

Fossestua sa...

Koselige bilder :). Har to katter selv, og de sniker seg stadig med på bildene de også :D.

Nydelige de gamle fatene, men ikke minst bestikket. Er det fra Lene Bjerre? Lurer på hvordan knivene er å skjære med? Takler de biff å koteletter, eller fungerer de bare til myk mat? Kjøpte meg et flott bestikk på H&C som ligner ( i brunt), men ble ikke fornøyd med knivene desverre. Supert om du har tid å sende meg en tilbakemelding på dette :).
Ha en fin dag :). Klem fra Lise

Nina sa...

Åhh, for noen super nydelige tallerkner *sukk* Og vakre blomster og søt katt ♥ Ligner faktisk litt på vår Nelly :)

Ha en fin dag!!
Nina.

MissMette sa...

Flotte bilder, Eli og så herlig
fate og bestikk du har.
Superskjønn pusekatt også :)
Nyt dagen og ha en fortsatt fin
uke, stor klem fra Mette

Fjordheim sa...

Ja det mønsteret er nydelig.
Koselig når en kan dekke et flott
bord med slike fine ting.
Ønsker deg en herlig dag :)

Mitt og vårt hjem sa...

Nydligt service!
Ha en flott dag:))
Klem Siv Mette

Maria - Min oldemors hus sa...

Nydelig service og nydelige bilder! (",)

Anonym sa...

Nydelige bilder og de tallerkener var bare kjempe flotte:)
Liker så godt hvit/blått:)
Ønsker deg fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Bergheim sa...

Åy!! Her har det skjedd noen forandinger siden sist jeg var her. Det ble kjempefint.

Flotte fat du viser fram her, og likte også bestikket kjempegodt.

Og så søte katten da. Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Så utrulig fine bilder av både skjønneste tallerken og fine blomsten oppå:)
Her er me klar for skulestart igjen,blir så godt:)
Nyt kvelden skjønne deg!
Klem fra Lillian

Mitt i stua sa...

Flotte ting og nydelige blomster. Du er virkelig flink å sette sammen farger.

Ha en fin kveld
Cecilie

toves sammensurium sa...

Nydelig fat duhar tatt bilde av Eli,utrolig så mye fint dere har arvet ig tatt vare på.Synes det er så kjekt å se så flink du er å ta frem tingene dine og bruke dem i bilder...noe nytt og spennende med deg hver dag...settes stor pris på av meg som er så glad i alt gammelt selv :)
Skjønne blomster også....jeg fant ut at jeg ikke hadde så mye å plukke inn i dag jeg...ble litt puff da jeg så alle rosene var overmodne.Det blir bedre om et år eller to,planter ut mer og mer som skal få vokse seg til :)
Deilig å få plukke inn fra egen hage :)))
Toveklem :)

Unknown sa...

Så nydelig de bilden er :) nydelig servise og vakkert med de blomstene, og selve Tarzan da := )



Nyt dagen
Smil og klem Monica

Hjem & Glede sa...

Hallo søde!
Å så herlig servise.....og så vakre blomster du har plukket...
Så kjekt å titte innom deg.....

Ha en flott kveld vennen.

Klem klem

Reidunn sa...

Så nydelige bilder du har tatt Eli!!
Et utrolig vakkert gammelt fat:)
Elsker de gamle hvite kjøkkenhåndklene:)
Tenk så mange fine blomster du har i hagen din nå!! Her er det ikke så mye som blomstrer. Noen roser men ellers er det litt på hell:)
Ha en fin fredag:)
Klem Reidunn

maria at inredningsvis sa...

UNDERBARA BILDER HÄRINNE:) din blogg är verkligen jättefin...Har du bloglovin??

Kolla in min blogg för inredningstips:)

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning