01 mai 2013

HEI:)

VILL DERE VÆRE MED Å SE PÅ OPP SJAINING AV STELLEROM PÅ HUSNES STORSENTER?

DET ER SIKKER 3-4 ÅR SIDEN JEG PUSETT OPP DETTE ROMMET TIL STELLEROM

NÅ VAR DET PÅ TIDE Å FORNYE MED LITT MER .SÅ HER FYLTE JEG PÅ MED SOMMERFULER OG LYS LENKE

STAKITTGJÆRE   BLE SATT OPP FØRSTE GANGEN..



NYE BLOMSTER OG LITT GRØNT ER ALLTID VAKKERT





I SKAPENE ER DET BLEIE VISS DU HAR GLEMT DET;)

NYE LEKER VAR DET OGSÅ PÅ TIDE MED:))




ETT HERLIG  STELLEROMM SOM VI ER STOLT AV Å HA PÅ SENTERET:))  STORKOSER MEG MED SÅNNE OPPDRAG:))
HÅPER BLOGGEN FUNKER NÅ!
TAKK TIL RUDI <3
KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

13 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrulig flott stellerom,det betyr masse at det er fint og innbydende og du er jo så flink Eli,knallfint med farger og alt der:)
Godt at du fekk hjelp med dataen,kjekkast når alt fungerer!
No er eg så lei av dette været at eg trur eg flykter til varmere strøk snart,altså prøver å sjå positivt på det men nå er det ikkje så lett lenger...Hihi men er vel ikkje åleine om det:)
Fine kveld til skjønne deg❤
Klem fra Lillian

Bente sa...

Heia Eli. Dette må være det fineste stellerommet jeg har sett. Så flink du er. Helt nydelig.

Ha en fin torsdag.

Klem fra meg

Maria - Min oldemors hus sa...

Et så stort og flott stellerom har jeg aldri sett før, helt utrolig! (",)

Anonym sa...

Wow...så kjempe flott dette var:)
Utrolig flink du er og for er sted for mammaene å komme til:)
Nydelig stellerom vennen:)
Kos deg masse :)
Klem Merete

Villaveien nr 1 sa...

WAW så flott stellerom.
Aldeles vakkert pyntet med blomstene. Det gjorde seg.
Så gøy med sånn oppdrag. Jeg har også dekoratøroppdrag av og til- Kjekt å få være litt kreativ.

Håper du har hatt en fin 1 mai smukka. Vi ønsker mai velkommen. Håper på vår og masse sommerblomster ute nå.

Shus sa...

Så det er du som har innreda da!! Kjempeflott, Eli!! Stilig med stakittgjerde!

Klem frå Solveig

Fjordheim sa...

Du verden for et stellerom.
Ikke mange steder det er slikt stellerom kan jeg tenke meg. Så flink du har vært til å dekorere der.
Godt når dataen fungerer igjen.
Ønsker deg en herlig mai måned :)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Wow, du har virkelig fått det til :)
Fineste stellerommet jeg har sett , heldige dem som får bruke det og heldige deg som får sånne oppdrag :)
God klem fra Ingrid.

Mitt i stua sa...

Fantastisk fint var det!!! Flink er du Eli, det må jeg si.

Flink å legge igjen spor på bloggen min er du også, takk for det :D Der har nok jeg et stort forbedringspotensiale, men skal bli flinkere har jeg lovet meg selv ;)

Mvh
Cecilie

Hos Jorunn sa...

Hallo du skjønne! Dette var da et særdeles flott stellerom! Så flink du er, Eli!! Jeg tror ikke det finnes maken til dette. Det er jo så koselig både for de som jobber der og de som kommer på besøk at det ser så fint ut...det er med på å øke trivselen:)

Så herlig bilde av barnebarnet ditt lengre ned her...så vakker han er!

Ha en flott dag, klemmer fra Jorunn

Unknown sa...

Det er det fineste stellerommet jeg noen gang har sett- er det mulig å kunne lage det så fin da :) Helt nydelig- synd det er så langt unna- hvis ikke så hadde jeg kommet med en gang å skiftet bleie på barnebarnet mitt :)

Nyt dagen klem fra Monica

Unknown sa...

Eli dette var virkelig et rom som man blir glad av :)
Ja dere må være skikkelig stolte!

Ønsker deg en god og herlig helg :) Klem

Tante Titti sa...

Både koselig og lekkert!!
Du er så flink!
Titti-klem