16 mai 2013

HEI PÅ DERE:))

HER HAR DET BLITT LITE BLOGGING AV FORSJELLIGE GRUNNER...SÅ NÅ HÅPER JEG ATT JEG ER KLAR IGJEN:) HER KOMMER LITT BILDER FRA 17 MAI BOR FOR 2 ÅR TILBAKE.

EI HOPPANDE GLAD TRINE MOR <3  I ÅR ER HO SÅ FORKJØLT MENN HO GLER SEG SELFØLGELIG TIL I MORGEN ,DA SKAL HUN OPPTRE MED DANSEGRUPPA PÅ KULTURHUSET:)

NÅ KOKER POTETENE TIL POTETSALATEN,SOM JEG SKAL LAGE TIL I MORGEN,FØR JEG SKAL PÅ JOBB:) SÅ GLEDER JEG MEG TIL Å TITTE INNOM DERE SKJØNNE BLOGGVENNER SENERE I DAG<3 TAKK TIL DERE SOM HAR SAVNET MEG HER INNE DET VARMER <3 KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

11 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig bord i vakre farger :) og flott Trine er med bunaden !

Kos dere masse og God 17 mai :)

Klemmer fra Monica

Hjem & Glede sa...

Å så godt at du er på blogg igjen❤❤❤
Nydelig bord og Trine er bare så vakker!

Kos dere i morgen!
God 17 mai❤

Klemmmmm

Krossmyra sa...

Så nydelig dekket bord, og flott jente i bunad:)
Ha en fin 17. Mai feiring!
Klem

Anonym sa...

Kos å høre fra deg igjen:)
Nydelig dekket bord og ei flott jente:)
Ønsker deg og dine en Strålende 17 Mai vennen og en Herlig Pinse:)
Kos deg masse med familien:)
Varme klemmer Merete

Anonym sa...

Så koselig å høyre fra deg igjen skjønne Eli,du har vært savna:)
Nydelig Trine var,herlig med 17 mai imåro,du må ha ei flott feiring og ei nydelig pinsehelg og så satse me på strålandes sol så klart❤

Nydelig dekka bord og!
God klem fra Lillian

Reidunn sa...

Så fint bord du har dekket!!
Flotte bilder av Trine i bunad:) Ei skikkelig gladjente!!:)
Ønsker deg en flott 17 mai i morgen!!
Klem Reidunn

Hverdagsliv det gode liv sa...

Fine jenta di :o) Jeg ønsker deg en herlig og god 17. mai feiring! Klem fra Nina

MissMette sa...

Hei Eli :)
Så flott jente i vakker
bunad ღ og koselig dekket
bord ღ Ønsker deg og dine
en riktig fin 17-mai og
pinsehelg, stor klem fra
Mette :)

Mitt i stua sa...

Stopper innom for å ønske deg en fin 17.mai :D Håper dere får både is, pølser og solskinn!

Klem
Cecilie

Maria - Min oldemors hus sa...

For et nydelig dekket bord - og flott 17. mai-jente!

Pernilles Interiørsysler sa...

Så nydelig dekket bord!!
Håper dere koste dere i går. Det gjorde vi :)

Helt fantastisk vær om dagen.
Håper det holder seg sånn.
Fin kveld til deg, klemmer :)