07 juli 2012

sommmar natt !!!

God kveld :)))endelig fikk vi nåken varme og fine daga...ikkje blogging på meg då nei ;)heiv meg på ute maling ,mannen tok med seg 3 av gutane på hytta så da var det bare meg og Trinemor igjen.Torsdagskveld koste vi oss, mellomste sønnen og samboeren kom på overraskelse besøk:))koselig !!!

I går kveld satte jeg meg på ballkongen ...og nøyt den varme sommernatta:)))hørte på båter som tøffet inn og bølger som skvulpet inn mot land....drømme stund!!!

Tenne lys er viktig ;)))

Rekkverke trenger viss litt maling her også ....håper dere nyter helgen og tar godt vare på alle dere er glad i <3 Sommar klem fra Eli :)))

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig å sitte der å nye sommekvelden og natta med lys:)
Ønsker deg ein flott kveld:)håper me får fleire flotte dager her vest:)
Klem fra Lillian

Villaveien nr 1 sa...

Enda et vakkert inlegg til å drømme seg bort i .
ÅÅ så fint med tente lys i sommernatten.
Jeg elsker bølgeskvulp, kan sitte å se på det lenge..
Jeg ønsker deg en fin ny sommeruke.

Klemmer fra Margareth

Hjem & Glede sa...

Så nydelige bilder!
Stemmningsfullt hos deg du flinke!

Ha en koselig dag.

God klem
Camilla.