04 juli 2012

HAGE VANDRING:)))

BLIR DERE MED PÅ EN VANDRING I HAGEN VÅR?

HUMLA KLATRER VILLIG:))DEN GAMLE DØRA VÅR;))

DETTE MØTER DEG VED INNGANGS DØRA..LYS TENNER JEG BÅDE UTE OG INNE...


EIN KROK I HAGEN ..HER HAR VI SOL TIL 10.30,HERLIGT:))

SAMME KROKEN..UNDER BENKEN STÅR 2 RAKKETT KASSER;)SYNES DEI E TØFFE!!!MANNEN SIER AT DE GÅRANN...TI HI:))

PRESENNING? PGA TREBORD (REGN I LUFTEN)



DA VAR LITT FRA HAGEN VÅR....I MÅRO MELLE DI ENDELIG SOMMAR VER!!!HÅPER SOLEN SKINNER PÅ DERE OGSÅ DA !!!KLEMMER FRA ELI:))

14 kommentarer:

Annette - Eventyr Haver sa...

Din have ser lige så fin ud i år som den gjorde da jeg besøgte dig sidste år :)

Tillykke med at I skal være bedsteforældre Eli, hvor er det spændende.

Kh. Annette

Brunt sukker sa...

Takk søte Anette:))klem fra Eli:))

Anonym sa...

Så utruligt flott hage,den var veldig fin og velstelt:)Så mange koselige sitteplasser rundt om,håper det blir sol idag så me kan nyte dagen ute:)
Fine dag til deg!
Klem fra Lillian:)

lek med Kontraster sa...

Så fin hage du har :-)

Liker bloggen din og følger deg gjerne videre!

God sommer til deg!

Klem
Vigdis

toves sammensurium sa...

For en perle,ja for et paradis!!!!hagen er rett og slett vidunderlig,så mange fine kroker og kriker og flotte bøbler og detaljer og planter og..og...og....ja ALT!!!Helt perfekt,akkurat slik en hage for trivsel og glede skal være.Håper solen skinner akkurat der i desse dager!:)
Her har det vært knallsommer og vi har kost oss alle sammen i flere dager!

Toveklem:)

ide-puffen sa...

Å wow for en fantastisk hage. Min blir bare ugress i forhold. Nei nå ble jeg inspirert. Takk for titten. Å wow, kommer ikke over drømmehagen din hi hi hi.
Sommerhageklem fra meg

ide-puffen sa...

Du har forresten slik ord koding når jeg skal kommentere og det er nesten umulig å se hva som står. Måtte prøve flere ganger

Kari sa...

For en fantastisk hage du også har, Eli! Og det passer helt sikkert med gips-rosetter hos deg. Det er ikke dyrt! Fra etpar hundrelapper og oppover i malerbutikken :o) Kjør på!!

Klem, Kari :o)

Villaveien nr 1 sa...

Åååwww gurimalla og hjelpe meg for en hage. Ja jeg husker jeg har sett litt av den før og ikke glemt den nei.
Ja har er det vikrelig vakkert og så fine detaljer du lager rundtomkring.

Viss du en dag ser et telt i hagen din. så er det meg som lusker meg inn i hagen din og bor der en stund. hoho...

Takk for kjempekoselig hilsen .
Kraftig klem fra Margareth

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Åh.. for en vanvittig flott hage dere har! Så nydelig! Så koselig av deg at du fant tilbake til meg, setter stor pris på det! Klemmer til deg :)

mimmi-leone sa...

Så nydelig hage!

Ønsker deg en flott helg.

Franske drømmer sa...

Fantastisk vakker hage dere har!
Må være fantastisk å tilbringe sommermånedene her ute :-))
Nydelig!! Dette kan du!!

Ha en fin helg!
Klemmer

Line Elisabeth sa...

For en nydelig hage og et vakkert hus dere har!
Der er det nok deilig å være:)

Ha en flott helg!
Klem Line E.

Karianne Vikse sa...

Å bevare meg vel så nydelig, kan jeg komme å ta en kaffe??

Har ikkje funne bloggen din før nå, ble kjempe glad og legger meg klart til som følger, velkommen inn til meg.,
Goe lørdag klem fra Karianne