24 juni 2012

KOS :))

HERLIGT Å KUNNE TUSLE RUNDT I HAGEN Å PLUKKE BLOMSTER Å TA MED INN PÅ EN REGNVERS DAG:)))

NYDELIGE FARGER:))

TRINE MOR ELSKER SPEKEMAT....


SE DEN SKJØNNE KOPPEN JEG HADDE DA JEG VAR LITEN ...DEN HAR ET LITE SKÅR I SEG :( JEG HAR DEN STÅENDE I GLASSKAPET PÅ KJØKKENET &OG TAR DE FARM AV OG TIL OG SETTER MAJONESEN I!MANNEN SYNETS DET VAR SÅ MERKLELIGT MED MAJONESEN I ET GLASS I KJØLESKAPET ...DA VI FLYTTET I LAG FOR MANGE  ÅR SIDEN;))TI HI HAR DU MAJONESEN I ET GLASS? HA EIN FIN SØNDAG KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

4 kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Nydelige blomster fra hagen! Man kan bare ane hvor mye din skjønne datter gleder seg til måltidet. Koselig du har dekket bordet.
Å-jada - her har vi majonesen i et glass:-) Det var da herlig å bruke den gamle koppen din.

Ha en strålende søndag!

Anonym sa...

Hei!
Så koselig at du tok turen innom bloggen min:) alltid så koselig med nye som titter inn:)
Så herlig blogg du har, her kommer jeg gjerne igjen!
Ha en koselig søndags kveld

Klem Merete

Anonym sa...

Så koseligt du har dekka på med blomster og god mat,blei reint sulten her:)
Eg har alltid majonesen i kopp eller i et glass,hehe må alltid det eg,er liksom vant med det:)
Når du skreiv over fjorden så tenkte eg du måtte bu i nærheten og når eg såg profilen din så såg eg jo kor du bur,ikkje så ofte eg er over fjorden men har jo vært et par ganger:))

Ønske deg ein flott kveld:)
Klem fra Lillian:)

toves sammensurium sa...

Ikke bare har jeg majonesen i ett glass....jeg har samme service som deg også :)))) Ikke den gamle skjønne koppen riktignok,men det rosa fine på bordet ditt!!!!Så jeg må jo aller første berømme deg for den gode smaken din *lol* - og så takke for koslige kommentarer hos meg,det setter jeg stor pris på!!!:))))
Og så fant jeg jo deg!Så mange herlige bilder:blomster,interiør,flotte barn,god mat - det gode i livet alt sammen!Untatt regværet da...det håper jeg stopper opp hos dere snart,vi har hatt det så deilig siste dagene og slik håper jeg alle kan ha det!
God uke til deg,her begynte den visst i gryotta...bråvåknet halv fem så da får jeg vel surfe lit og se om ikke jeg kan bli trøtt igjen og få litt mer søvn!
Toveklem:))