30 juni 2012


Hei:)i dag har jeg vert uti hagen og tatt bilder av rosene som snart er i full blomst:))

synest disse er så flotte når di står i knopp...med de røde i seg ,noe som ikkje vises da den har sprunget ut .


her er roser fra nypehekken vår ..

 her er klatrerosene mine...masse roser på den i år lykke...
her en an klatrerose som også har masse bloster :))

 dette er rosebusken som sto her, gammledagse roser som lukter aldeles herligt ...
sist men ikkje minst den vakkraste<3 roso mi:)))som lukter på rosene i en park i bergen.
her har jeg forstørra opp den flotta duftroso:)ha ei goe helg...klemmer i fleng Eli:))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så utruligt nydelige roser du har,så flott med blomstene på denne tida:)
Ønsker deg ein flott lørdag!
Klem fra Lillian!

Janne sa...

Kjempefine, marta;-) mine sprøytes for harde livet, får rosebladveps kvart f... år, men har noko stoff eg lagar sjølv som virker. Roser er så fine!!!

Villaveien nr 1 sa...

Hei skjønne rosenknopp.

Ja vi har visst roseinlegg idag begge to vi..
Jaja.. da har vi tenkt på det samme idag. Jeg sitter å nyter rosene jeg har plukket idag, og samtidig nyter dine vakre bilder.
Du har en aldeles nydelig hage, og disserosene var bare helt vidunderlige.

Og jenta di er nok den skjønneste rosen ja...:):)
Hun er bare helt nydelig. Hvor gammel er hun da?

Ha en fin lørdag videre, og hjertelig velkommen på vandring i Villaveien.. :)

Karoline sa...

Mange fine skatter fra hagen :) Jeg elsker roser!
Håper du har en herlig lørsdagskveld!

Klem :)