01 juli 2019

EN DØMM GÅR I OPPFYLLELLSE :)

Hei på dere:)
di fleste jenter og damer 
drømmer vell om en hagestue
og nå ,er min drøm
i ferd med å
gå i oppfyllelse

di gamle vinduene og døra
har  vi hatt lagret
i noen år nå.

her hadde vi ett overbygg
med høye levegger mot veien
veggene ble revet
og nå er vi igang


superhelten er ikkje helfornøyd
med å bygge på noe som er sjeift og ikkje planlagt 
till dette formålet
men jeg vett han klarer:))


han teiner og skjærer
ut profiler
skraper vinduer oså videre


gleder meg til å vise mere
klemmer i fleng
fra 
heldige meg:)))



3 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Ååå Eli,- det ordner seg for snille jenter til slutt!!Dette blir superfint,vinduene var virkelig vakre! Her får dere det supert!!!
toveklem :)

Maria - Min oldemors hus sa...

Dette blir nok knallbra! Gleder meg til å se det etter at du har fått "dilla" der inne. :-)

KKvinneblogger sa...

Ja, heldige deg! :) Kjempekoselig!