17 november 2016

DA FIKK TRINE SEG EN GOD LATTER.....


Heisan hoppsan :)

Stille kveld i stua,med Trine mor,
småprating og tv titting.

og med ett bryter Trine ut i
full latter,
da hun får øye på
min
"nye" skål :))



som jeg kjøpte på garasjesalg
til kr 20.- :)

for den har ,den aller kuleste
ørne fot i messing

jeg falt helt pladask for mitt
nye funn<3

men Trine forundrer seg stadig på hva jeg
får taki
hi hi

så her altså min nye
yndling skål

har dere noe som andre bare synes
er helt vilt eller rart ?

klemmer i fleng fra
ELI :))

2 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Ha, ha, den var morsom! Må jo bare falle for sånt.
Min mann hadde et esel som bærer to "tønner" i glass, en for salt og en for pepper. Dette var noe han hadde arvet og var de eneste salt-og pepperbøssene han hadde da han flyttet for seg selv. Dette eselet falt jeg for, og det har stått framme på bordet vårt hver dag i de snart 30 årene vi har bodd sammen :)

Hos Jorunn sa...

For en morsom skål, har aldri sett denne varianten før:) Ønsker deg en riktig god held!
Klem fra Jorunn