08 juni 2016

DETTE ER KOMI FLAUT......

HEI PÅ DERE:)

Noen dager siden nå.
datamaskinen ville ikkje virke...
men du verden så mye en får gjort da;)
og grunnen ja den er....
ganske såååå
flau...

masse fin vær har vi
og med det
meller di gjerne torden og lyn.
og jeg
drar ut på kontakter og
er veldig så flink
:))

og med det
så hadde jeg ikkje satt i stikkontakten
som datan var i...
ja dette er SUPER fløut:)
jeg lo vertfall god
og var lettet for at
det bare var det:)

så nå ut å ta bilder
og blogge igjen

klemmer i fleng
fra
Eli:)

4 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Morsom "feil" som kan hende den beste :)

Unknown sa...

Hehe .Da er slik som godt kunne hendt meg også 😀
Jeg kan også sette på kaffe og ikke skjønne hvorfor kaffen ikke blir ferdig .Før jeg får skrudd lyspæren på plass som ofte sitter løst oppi hode mitt.
Klemmerifleng fra venke 😊

Anonym sa...

Haha og der gjorde eg en av mine favorittfeil. Dette må eg få rette, så aleksander ikke kommer opp flere ganger.
Klemmer igjen fra Venke Isdal Nilsestuen 😀😁

Unknown sa...

Hi hi- det var dagens :) Jada, det kan skje den beste det. Godt det ikke var noe alvorlig da.

Ha det så fint søte Eli og God Sommerklem fra

Monica