01 mai 2016

ROTTER & ANDRE DYR....

HEI :)
I dag ble jeg inspirert av
dyreverden etter
barnebarnet
var på besøk

vi lekte med dyr som
pappaen og brødrene hans
lekte med da
di var guttunger:)

svigerdatter og sønnen vår
diska opp med
di beste hjemmelagede
pizzane
og dressingen
en bare kan tenke seg <3
her hjemme på mitt kjøkken
di stilte med alt  av godsaker.
lykke!



prøvde å ta bilde av kokken
da hun styrte rundt

men det var ikkje lett å få til
ta heller bilde av maten
når den er klar ...

det ble jo glemt..
med ein 3 åring i hus
som finner på allslaks sprell
og er proppfull av
god kommentarer...

dette er bilder fra
da di var dratt hjem
og besto
koste seg med å rydde
og tenke på hvor
heldig jeg er <3

bilder kommer av hvordan bordet var
dekket,med en åversakelsen
til Noah 3 år

på bordet.

håper alle har kost seg i kveld
klemmer i fleng
fra heldige
meg:)


  


2 kommentarer:

Caroline sa...

Høres ut som en fantastisk dag med familien:-) For å få bloggen over til bøker brukte jeg nettsiden blog2print.com...der laster jeg opp bloggen på samme viset som jeg laster opp bilder til fotonettsider;-) så får du forskjellige valg til cover og bildestr. Osv. Er veldig lett, å det er superkoselig å ha:) Lykke til :-) Klem Caroline

KKvinneblogger sa...

Så morsomme dyr og herlige bilder! Man kan absolutt få nye ideer av barnebarna :)

Velkommen som følger på min blogg. Jeg får fremdeles ikke lagt meg til som følger på noen nye blogger. Husket ikke passordet, og da skal jeg visst straffes. Men jeg følger nå med deg likevel :)