19 november 2015

KA GJERE DU PÅ...?

Bannk bannk:)
hallo ka gjere du på?

Hei:) så gøy at dåke kommer
besto omøbelerer i vinduskarmene...

ja først da når jeg ser smilet og uttrykket til mi skjønne svigerdatter
så forstår jeg ..at det er vell kanskje ikkje så vanlig nei:)


men når ting går meg på nervene
så må jeg ta fatt
glemte selfølgeli å ta før bilde.
her var det før store grønneplanter
som sperret hele utsynet

oppi blomster- krukkene ,puttet jeg tørka hortensia
inntil jeg skal kjøpe juleblomster.
og pulten som står her ved vinduet
fikk også ny lukk.
 nå er det en herlig tid vi går i møte<3
 gleder meg til å
titte innom dere
og få julestemning

klemmer i fleng fra
Eli:)


3 kommentarer:

Unknown sa...

Hi i- herlig du :) Ommøblerer i vinduskarmene - men så blir det fint også :)

God helg Eli

Klemmer fra Monica

Bente sa...

Du er nu morsom. Første gang jeg hører noen som ommøblerer i vinduskarmen, og fint blir det når du holder på.
Riktig god helg til deg
Klem

Jorunns hobbyblogg sa...

Så kult, masse spennende du hadde i den vinduskarmen din
.....fikk noen ideer her
Ha en fin dag
Jorunn