02 september 2013

TRINE KAN.....


HEI OG VELKOMMEN TIL NYE FØLLERE HÅPER DERE TRIVES HER !
TRINE VILLE SÅ GJERNE PRØVE Å BAKE JORDBÆRKAKE:)

HER ER HUN I FULL GANG,JEG ER INGEN BAKER SÅ VI KJØPTE SPRAY KREM....
DET GJØR VI IKKJE EN GANG TIL;) BLE JO SÅ BLAUT...

IKKJE DET KLARESTE BILDE TI HI ,HUMØRET ER PÅ TOPP :))))

SE SÅ FIN,KJØPE BUNN MEN PYTT PYTT;)

DEN SMAKTE KNALL GODT <3

TRINE KAN ALT HUN VILL! FLINKE JENTO MI <3
REGN OG GUFSETE JEG HAR TENT I OVNEN ...
SNART EN TUR PÅ JOBB
NYT DAGEN ALLE GULLEGODE
KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

15 kommentarer:

Unknown sa...

Gratulerer med ny flott bil og vakre blomster :)

Hi hi det viktigste er bakegleden da og den er det ikke noe å si på :) Er ikke veldig vanskelig å vispe en pakke med kremfløte da så det får bli neste trinn så har du en baker i familien :)

Nyt dagen klem fra Monica

Barkeblikk sa...

Nam nam :-) Jeg elsker kake!
Takk for fine kommentarer inne hos meg. Det gjør meg glad!

Klem fra Monica.
Ønsker deg en glad mandag.

Frk Elton sa...

Så herlig når barna kan bake selv ;)
Tenkte jeg skulle gi mine litt opplæring så de kan servere meg noen godsaker utover høsten. hehe :)

God ny uke :)
Klem

toves sammensurium sa...

Ja det der fikset hun fint ser jeg,kaken ser kjempefin ut :)
Viktig ungene får prøve seg selv,og lærer seg selv kokkelere:)
Har mange morsomme minner fra barndom og ungdomstid med mer eller mindre vellykkede forsøk påkjøkkenet,;)
Toveklem:)

Mitt i stua sa...

Ikke nøye så lenge bakeren er stolt :) Og en må jo starte et sted. Neste gang blir det ekte krem og voksende prestasjonsfølelse på jenta :) Morsomt innlegg :)

Linn sa...

Så flink hun er:-) jeg synes kaka var fin jeg;-) man må jo øve seg hvis en skal bli flink til noe:-)
En fortsatt fin dag til deg:-)
Klem fra Linn

Anonym sa...

Mmmmm...denne så utrolig god ut:)
Så kjempe flink hun har vært:) morsomt når barna vil prøve seg på kjøkkenet:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Mor Inger`s hus sa...

Den kaka ser jo skikkelgi god ut :)

Og grattis med ny bil :)

Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer hos meg.

Klem og fin uke til deg.

idylloghim.blogspot.com sa...

Å nam denne så deilig ut. Det er så godt med jordbær kake..Flink jente du har der:O) takk, for alle koselige trofaste kommentarer. STOOOOR klem fra Ann elin

nr.15 sa...

Mmm herligt med bløtkake:)
Flink jente du har:)

Maria - Min oldemors hus sa...

Så lenge smaken er god er allting godt. Men den spraykremen er ikke egna til annet enn kakao... (",)

Anonym sa...

Så herlig den såg ut,kjekkt når dei kan lage og kose seg;)ho såg veldig fornøyd ut:))
Fine dag til deg:)
Klem fra Lillian

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Hei!
Den så kjempegod ut, og smakte sikkert fortreffelig! Moro å kunne lage kaken selv da!

Ønsker dere en flott uke!

Klem Cathrine :-)

Black Feathers sa...

Flinke Trine. ;) Så moro at hun lager kaker da. Gjør vel ikke noe om bunnen er kjøpt. Det er jo så koselig å kose seg med hjemme pyntet kake. ;)

Ha en deilig dag, Eli.
Klem Eline. ;)

Reidunn sa...

Nam, nam den kaka så veldig god ut Eli!!
Så koselig når barna vil lage kake selv:)
Her har vi nydelig sommervær!! 23 grader i dag:)
En fin kveld til deg:)
God klem fra Reidunn