14 juli 2013

HJELP ! NÅ PAKKER VI Å DRAR......

JA DET ER DE NÅKK MANGE SOM GJØR FORTIDEN,
GLEDER SEG TIL Å KOMME SEG PÅ FERIE

JEG HAR MEST LYST TIL Å KLATRE OPP I DET STORE TREET
NEDI HAGEN OG BLI HELT BORTE...JA DET HØRES IKKJE BRA UT,MENN JEG LIKER IKKJE Å REISE ....MEN SELFØLGELIG JEG ER INNGEN VRIOMPEIS SÅ JEG SMILER OG ER IKKJE VANSKELIG Å HA MED PÅ TUR.

FREMKOMST MIDDELET ER FERDIG PAKKA..DET BLIR IKKJE SÅ MANGE DAGENE:)
FÅR BESØK FRA SPANIA AV ELSTESØNNEN OG SAMBOEREN PÅ ONSDAG:)
Å DA MÅ VI JO HEIM TJO HEI <3

BILDE AV MEG OG SUPERHELTEN PÅ TUR FOR 2 ÅR SIDEN<3 HAN ER DEN BESTE ! TAR SÅÅ GODT VARE PÅ MEG OG HAR VERDENS BESTE TÅLMODIGHET

TRINE SOM KOSER SEG PÅ HOTELL

KATTEN VÅR TARZAN ,ER NETT LIK MEG
LIKER SEG BEST HJEMME;)
TJO HO DETTE BLIR GØY
JEG TENKER POSITIVT OG PRØVER Å LEGGE ANGSTEN HJEMME!
RUDI GULLE PÅ 19 BLIR HJEMME OG PASSER HUS OG PUS
VI BLOGGES
KLEM FRA ELI PELI PØNE MOR:))

11 kommentarer:

Silje sa...

Kos deg masse på tur sjønne deg:):) det blir nok helt kanon:)

Anonym sa...

Så koselige bilder:)
Jenta deres er bare skjønn:)
Du får kos deg på tur vennen, det er godt å komme vekk litt selv om man ikke har så stor lyst der å da på å dra:)Men når man kommer seg avgårde er det jo litt godt også:) Kjenner meg litt igjen der ja:)
Klem Merete

Hverdagsliv det gode liv sa...

Med verdens beste reisefølge får du det supert på tur :o) God tur fine deg og sørg for å kose deg masse! Klem fra Nina

Anonym sa...

God tur til deg, liker bloggen din så godt den er så skjønn! Ble så nysgjerrig, hvor skal du reise på tur til ? Ønsker deg en kjempefin tur og tenk hvor godt det blir å komme hjem til hus og hage igjen da! Heldig du som har et så fint hus å komme hjem til, selv bor jeg i by og leier en liten leilighet, savner hage, men prøver å gjøre det så¨koselig jeg kan da.

Rigmor

Anonym sa...

God tur skjønne Eli,skjønner deg veldig godt,men når ein har først har komt av gårde,jaja eg blir rastløs etter et par dager og vil heim igjen eg,hihi så du er ikkje åleine om slike følelser.
God klem fra Lillian

Villa Wonka sa...

Selv elsker jeg å reise, men har alltid veldig reisefeber på forhånd :) Men blir knall når man først er på tur :)

God tur og kose deg masse!
Klem Kristin

Anne sa...

God tur !
Dette kommer til å gå så bra atte ..
du er jo i de beste hender .
Håper du koser deg masse .
Klem Anne

Hjem & Glede sa...

Hei vakre Eli!
Å god tur,du kommer til å kose deg!
Jeg har akkurat kommet hjem fra " landet" og har ikke hatt noe datanett.......så nå måtte jeg innom å besøke deg vettu!
Jeg og liker meg veldig godt hjemme....hi,hi.....

Klem og KOS dere!

Reidunn sa...

Kjenner meg litt igjen der Eli!!
Men jeg synes det er gøy når jeg bare er kommet av sted:)
Kos deg masse på turen. Dette kommer til å bli helt topp!!
God klem fra Reidunn

toves sammensurium sa...

Bildene under er så skjønne Eli,nydelige roser og nydelig alt mulig annet du har,sukker her jeg!!!!
Turen din går nok Superfint,kommer til å kose deg og så blir det såååå deilig å komme hjem vet du!
Gleder meg til rappet ;)
Toveklem :)

Maria - Min oldemors hus sa...

Kos deg på tur! (",)