10 oktober 2012

EN LITEN TUR I HØSTFERIEN :))

HEI:)) I DAG SKULLE SUPERHELTEN PÅ KONTROLL TIL STORD....LEGEN VAR MEGET FORNØYD :))...SÅ MEG OG TRINE HEIV OSS MED .JEG HAR EN SØSTER SOM JOBBER PÅ BOHUS ,SÅ DA VILLE VI JO SELFØLGELIG INN OG SI HEI TIL HENNE <3 DER FANT JEG JO SELFØLGELIG LITT :))

DA VI GJEKK NEDE PÅ LEIRVIK SÅ LÅ DISSE VAKRE BLADENE PÅ FORTØUET ...EG MÅTTE BARE TA DEI MED MEG....

BOHUS HADDE MASSE FINT TIL 1/2 PRIS :)) DENNE VAKRE PUTEN TIL 99.-OG DISSE FLASKENE TIL 10.- :))


SERVIETTER FÅR JEG ALDRING NÅKK AV.....OG SÅ KJØPTE JEG EN GARDIN LENGDE PÅ KID I VELUR SOM JEG SKAL BRUKE TIL DUK I JULEN;))

DETT ER MED LYS SOM SERVIETTER ;))


TIL SLUTT ETT LITE FUGLEBUR :)) SUPERHELTEN KJØPTE ULLUNDERTØY TIL OSS MED DET ER DE IKKJE SÅ GØY Å BLOGGE OM;))JEG BLE SELFØLGELIG VELDIG GLAD!!!HERLIGE SPOR DERE LEGGER IGJEN HER SKJØNNINGER!!! JEG BLIR VELDIG GLAD!!! KLEMMER I FLENG FRA ELI:))
 

28 kommentarer:

Anonym sa...

Hei vennen:)
Så kos å høre at det gikk bra på kontrollen:)
Også fikk du deg en liten tur som ga masse flotte nyheter:)
De bladene var bare herlige:)
Kjempe kos du har gjort det:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Krossmyra sa...

Godt at alt var bra:) Kjempefine ting du har funnet:)
Ha en fin kveld!
Klem

Anonym sa...

Hei skjønne Eli:)
No blei eg nysgjerrig på kin som er søstera di på Bohus,hihi nysjerigheten lenge leve:)
Så flott at alt står vel til med superhelten og så vakre blad du fant!de pynter jo så fint opp:)så herlig fuglebur og det passa jo med blad inni:)
Ein fin kveld til deg:)tenk visst eg egentlig har passert deg når du har vært på Stord:))
Klem fra Lillian

Sommerhuset i bakken sa...

Så godt å høre at alt var bra ;-)

Flotte ting du har fått tak i - og så gøy når det er tilbud ;-)

Ha en super kveld!

Linn sa...

Hei Eli:):) så mye fint og så utrolig billig:) det er gøy og shoppe til de prisene;):) finner så mye inspirasjon i bloggen din jeg:) du er flink:):) ønsker deg en fin kveld videre:) stor klem fra Linn:):)

Black Feathers sa...

Heisann.
Så fint å høre at superhelten er bra og at legen er fornøyd. Ingenting er bedre enn det. ;)
Koselig med litt nytt. Lekker pute, søte flasker. Jeg er veldig glad i flasker, det er så koselig å dekorere med.
He he, men ullundertøy er jo så deilig om vinteren. Heldige du.
Ha en flott kveld. ;)
Klem Eline. ;)

Frk Elton sa...

Den puten var innmari fin, kjenner jeg får lyst til å ta en bohus tur nå ;)
Meeen, jeg har nå lovet meg selv kjøpestopp på pynteting.. hehe, var nemlig innom ett par butikker i dag og gikk amokk, huff da ;)

Ha en flott kveld!

Klem

Fjordheim sa...

Det var et nydelig fuglebur.
Lys og servietter er noe en aldri får nok av. Gardiner/duker må en jo ha litt å skifte med. Så det trenger en stadig litt nytt av.
Godt at det går bra med din kjære.
Og ullundertøy trenger en visst snart. Godt med litt nytt og varmt å ha på seg.
Ønsker deg en herlig helg :)

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Hei, nydelig høstbilder :)
Kan jo aldri få nok av lys & servietter .
OG gøy med salg !!
Ha en fin kveld
klem
ingrid

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Hei, nydelig høstbilder :)
Kan jo aldri få nok av lys & servietter .
OG gøy med salg !!
Ha en fin kveld
klem
ingrid

Monica sa...

Alltid kjekt med noe nytt, og høstbladene var så fine :))

Ha en fin natt ;-))

www.ragnhild-lykke.blogspot.no sa...

Hei hei!
Koselig at du tok turen innom meg! Gleder meg til å se din kaffekrok etterhvert også da! ;)
Har du sett ut noen spesiell favoritt?

Så klart finner man alltid noe på Bohus, de har mye lekkert og lys og servietter får man ikke nok av. Har de beigerutete selv. :)

Gode bilder og god høststemning,
Klem fea ragnhild

Unknown sa...

Så fint det gikk bra på kontrollen :) koselig med en tur og artig å komme hjem med nytt i posen ! Var fine ting og høstbladene er NYDELIGE :)

Ønsker deg en kos torsdag


Klem Monica

Hjem & Glede sa...

Å så bra at superhelten er frisk igjen!
Lurt å hive seg med på turen ja....så masse snop du har kjøpt!
Her er sooool i dag!!!
God torsdag skjønneste du!

Klemmer...
Camilla

MittLilleHjerte sa...

Du Eli du Eli, så godt å høre det står bedre til:)
Herlige blader du viser og pynter med:)
Fin kveld til skjønne deg!:)
Klem

Karianne Vikse sa...

Så flott at alt står bra til.
Uner deg kun det beste vet du..
Flotte høst bildene inne hos deg også.
Stemmning som strømmer gjennom skjermen her..
God natt

Runehuset sa...

Hehe, ikke alt er like bloggbart nei og ullundertøy havner vel i den kategorien. Eller, Kari Traa sitt er bloggbart da ;)

Fine bilder hos deg igjen, og så moro med kuppene!

Ha en riktig så fin dag :)

toves sammensurium sa...

Herlighet så mange fine bilder fra hjemmet ditt,så mange koslige kroker og kriker og skikkelig innekos og høststemning....der er det godt å væra tror jeg:)
Så flott at det går bra med superhelten!Min beste vennine er faktisk sykepleier på sykehuset på Stord!!!:)
Ønsker deg og dine en herlig helg!
Ps Bohus er ikke noe problem å finne noe fint...jeg gleder meg til damenes aften i slutten av okt. - blir nok litt snoping da ja!!;))
Toveklem:)

Anne på landet sa...

Du Eli du Eli...
Du er så glad i ting og atmosfære..
Det er så frodig og varmt rundt deg!
Heldige er de som får komme på besøk i ditt skattkammer!

Ønsker deg ei god helg med dine kjære.
Klem fra Anne på landet.

Nostalgia sa...

Så mass koselig du fant ! Bohus har mye fristelser :-)

Ønsker deg en fortsatt fin helg !
Klem, Nostalgia

Gry sa...

Grattis med nytt "stæsj" søte du! Fiine ting som gir god høststemning. Høres ut som dere har hatt en flott høstferietur! :) Så bra at det går fint med superhelten din! Godt å høre :) Og super under er alltid kjekt å ha! Takk for dine alltid så positive og fine ord, god du! Fortsatt god helg :) Klem Gry

Hjem & Glede sa...

Hei igjen snuppa!
Bare innom igjen for å ønske deg en vidunderlig fin ukestart!

God klem
Camilla.

Silje Marie_OtheliesHjem sa...

Så bra å høre at det gikk bra på kontrollen;)
Og så mye fint du fikk handlet da;);)
Ønsker deg en flott mandag vennen;)
Klemmer fra meg;)

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så fine ting, høsten er herlig med alle de fine fargene. Nydelig fuglebur du fant, likte det så godt.
Alltid kjekt å kikke innom Bohus, de har så masse fint.
Fin ukestart til deg, klem Anita

Franske drømmer sa...

Så fine ting du har kjøpt deg!
Puten var knallfin :-))

Godt å høre at kontrollen til mannen gikk så bra:) ingenting som er bedre!

Ha en fin kveld, vennen!

Klemmer

liven sa...

Kjekt med litt høstnytt, og bladene er jo så vakre å dekorere med nå :)

ha en fin ny uke :)

Humlehagen sa...

Så masse nytt!:)Og BARE koselige ting-herlig!:)Klem fra meg!:)

24 sa...

så flotte ting du har kjøpt deg :)
Koslig med ein vikjo tur inni mellom da.
Og godt at alt står bra til med superhelten din!

Henriette