14 juni 2012

HER ER VI I LYKKERUS !!!


HURRA ENDELIG KAN VI FÅ DELE MED ALLE DERE AT VI SKAL BLI BESTEFORELDRE :))))
VEDUNDERE  ER VENTET I BEGYNNELSEN AV JANUAR:)))SÅ VI FÅR SMØRE OSS MED TOLMODIGHET.....HEMLIGHETEN HAR VI HOLT PÅ I 1 MÅNEDS TID SÅ NO VA JEG HELT SPREKKEKLAR TIL OG FORTELLE :)))Å GUD SÅÅÅÅ VI GLEDER OSS!!
 SE DEN SKJØNNE BODIEN VI FIKK I PAKKE DA DI FORTALTE DET<3TÅRENE TRILLA SAMTIDIG BLE VI HELT STUMME LO OG GRÅT EN TÅRE OG LO IGJEN:))
HER ER DI SKJØNNE FORELDRENE!!!SIV MARI <3CHRISTER SOM ER VÅR SØNN:))

6 kommentarer:

Hjem & Glede sa...

Gratulerer sååå koselig da!
Bare å vente ja...smil.
Tusen takk for så skjønne kommentarer hos meg,ble glad.
God helg da!

Smil og klem
Camilla

Anonym sa...

HURRA så gode nyheter!! dette er jo bare toppers!! gratulerer så masse:) juhu!! eg og vil!!
klemmer i fleng! <3 Linn

Hildep sa...

Åh så koselig. Da må jeg frem med heklenål jeg da.
Gleder meg

Sologbolig sa...

Så koselig og for ein herlig body. Ja, no er det bare å gle seg !!!
Ha ein fin søndag.

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så koselig! Det blir noe å glede seg til!

Så skjønn mor og datter var som mannekenger!! Likte så godt det du hadde på deg!!

Takk for hilsen. Jeg legger meg til som følger.

Ha en fin kveld

Villaveien nr 1 sa...

ÅÅå ,, tårene trillet nesten her og nå.
Så koselig. :)
Og så fint de har laget det istand, og de har sikkert gledet seg veldig til å fortelle det til deg.


Gratulerer såå masse. :)
Klem fra Margareth