26 februar 2018

DA MANNEN SKULLE STELLE HJEMME ....

Hei på dere )
ti hi er er det alltid noen sprell
og da jeg skulle gå meg en tur
så fant mannen min ut at han skulle
bankesofaputene

og dere som har
dun puter i sofaen vet vilket slitt det er ...

og som mannfolk flest
er det
kjekskast med verktøy
til jobber som
skal bli
gjort

ja han snikkra sagde og lagde tekst :)
som dere ser på første bilde,

ka i all verden er dettte
fornåke
tenkte jeg ,da jeg såg denne sto i gangen
da jeg kom heim :))

holdt på å le meg skakk
når jeg såg ka han hadde funnet på :))

snille galne fline Superhelten min <3

lykke å komme hjem til 

håper alle har litt humor
i kverdagen sin
her mangler vi det
vertfall ikkje :)

klemmer i fleng
fra
Eli :)

5 kommentarer:

Siddis back home sa...

Ha, ha, så herlig! :-) Kjempekoselig det er hos deg! Ha en fin uke.

Hos Jorunn sa...

Hahaha...det er mannen sin det!! Herlig å ha en mann som finner på noe sånt..hihi..Veldig koselig hjemme hos dere, Eli!!
Ha en fortsatt fin uke:)
Klem fra Jorunn

Birgitte og Kaffekoppen sa...

Haha. herligt Eli :)))
Rigtig god uge tl dig.Klemmer i fleng fra
Birgitte

Bente sa...

Haha, han er morsom den mannen din.
Klem fra meg

KKvinneblogger sa...

God humor han mannen din! :) Og oppfinnsom :)