15 mars 2017

EG ER FORNØYD OG GLAD :)

JA
Den følelsen når ,en får på plass noe en
har venta på.
kjøkkenet vårt er plass bebygd av et lokalt firma.
og vi er super fornøyd enda etter 8 år.

jeg var med å tegne det ,og det er ekstra stas:)
huset våres er fra 1923
så stilen er der etter



å i dette hjørnet ,har jeg ville hat hyller
som nå endelig er blitt
virkelighet...

ti hi ja ting kan avogtil
ta litt tid:)

men nå altså
er di på plass, heimesnikkret og grunnet.
klarte ikkje vente
til dei har fått
toppstrøket med maling på :)

så her har jeg satt litt ting inni
for bildene sin del ;)

stas med alle som titter innom
tusen takk <3
klemmer i fleng
fra
Eli:)

1 kommentar:

Maria - Min oldemors hus sa...

Av og til tar ting litt tid, ja. (",) Men jeg pleier å trøste meg med at da er det ekstra deilig å få det gjort.