20 november 2016

FØR & ETTER :)

Hei på dere :)
her måtte de en forandring til !
gangen er trang og lang ,og denne døra går inn til stua.
og er ikkje i bruk.
vi går gjennom kjøkkenet.

her sto det en kommode ...ti hi
og jeg har vist mangla litt maling :)

jeg fikk hengt opp en hylle ,
som jeg hadde liggende i en bod.

og en spiral knagg som jeg også hadde på lur :)
bra med ting på lur:)
for se her jeg hadde en malingskvett som nesten var lik på lur også:)
som duger en stund:)


jeg blei fornøyd.
med større plass og mer plass til
oppbevaring.
glad i svarte jakker og sko ?
hvem ?jeg ja :))))

ønsker alle en fin ny uke
husk til helga igjen er
det første Søndag i advent:)
jeg bare nevner det ;)

klemmer i fleng
fra
Eli:)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det er jo mange jakker på denne tiden av året :) Fine jakker og fine støvler. Ble mer oversiktlig, praktisk og fint nå.

Ønsker deg en fin ny uke

Klemmer fra Monica

Maria - Min oldemors hus sa...

Deilig med litt mer plass - og forandring fryder jo uansett. (",)

Birgitte og Kaffekoppen sa...

Kan godt forstå du er tilfreds. Det ser godt ud :)
ha´en fin uge
Klem
Birgitte

Hos Jorunn sa...

Det ble en veldig fin forandring,Eli!🖒😊Ønsker deg en fin dag.
Klem fra Jorunn ❤