05 oktober 2016

ENDELIG HAR JEG VERT HER....

HEI :)
Ja endelig har jeg vert der , stein parken i Rosendal.
Ja det er i kommunen eg bor vi ,
bare vell en halvtime å kjøre.

og helt uten plan så svingte vi inn om
da vi hadde et æren
i nærheten.

og jeg ble nett som en unge
av begeistring,
kunne nesten ikke få sett nåkk
eller kjenne nåkk på
dei glatte fine steinene.

dett var mye mer å se en hva jeg viser nå.
men regnet kom
og vi var ikkkje kledd til dette:)

parken er ikkje så veldig stor.
faktisk akkurat
passe.

bildene er tatt
med mobilen...
neste gang skal jeg ta med kamra
og niste å bare kose meg:)

parken ligger i samme området som
baroniet
så dette må dere
også få med dere .


har dere noen parker eller
severdigheter ,i nærområde
som dere ikkje har fått besøkt?

få det med dere
det skal jeg bli flinkere
til vertfall:)

klemmer i fleng
fra
Eli:)

Ingen kommentarer: