18 mai 2016

KOSE KROKEN MIN .....

HEI PÅ DERE :)


her kommer noen bilder fra en krok i hagen.
her går ikkje sola ned før
kl halv 11 på sommeren.

denne gamle stole kjøpte jeg
for noen år siden...
har egentlig ikkje plass ..
men den var så søt
og kostet bare 100.-
den er malt
og trenger et strøk og to til:)

bordet fikk jeg gratis
på lokal finn
lykke<3

sofaen er også malt
den har stått
i kjelleren og tatt opp plass

nå ute
Trine fant ut at hun hadde dekning på tlf
her i kroken
så da
får jeg nåkk
besøk av
ho her i kroken
lykke<3 min



har flere planer for denne kroken
men i dag regner det
og det trengte vi faktisk...

snar helg igjen folkens...

klemmer i fleng
fra
Eli:)

2 kommentarer:

Hos Jorunn sa...

Dette hadde nok vært kosekroken min også, ser for meg å sitte der når det er litt skumring og mange tente lys. Har sagt det mange ganger før...hagen din er helt skjønn! Du, det var veldig artig med toget du brukte som bordpynt 17 mai!!

Ha en kjempefin uke, Eli!
Klem fra Jorunn

Bente sa...

Så utrolig koselig, Eli. Uteplassene dine er bare et eventyr.
Klem