02 september 2015

IKKJE FEIL DETTA :)

Å ha denne utsikten fra
det ene kjøkken-vidue
mitt

nymalt levegg



prinsesse Astrid i sin fulle prat
og engelen min
som følger med
på hva jeg roter
med oppi grytene mine:)

                                                          hun rister nåkk godt på hode
                                                        innimellom av bare fortvilelse
                                                          god at hun ikkje kan snakke:)))
                                                            og at hun ikkje
                                                                  har flydd sin vei <3

                                                                       klemmer i fleng
                                                                            fra
                                                                          Eli-peli:)





5 kommentarer:

Unknown sa...

Hi hi- så fin hun er og koselig utsikt i vinduet ditt :)

Ha det så fint

Klemmer Monica

Signes sammensurium sa...

Så koselig utsikt, hverdagsengler er noe vi trenger alle sammen!
Ha en fortsatt fin kveld.
Klem fra Signe.

Bente sa...

Så fine bilder. Engelen din var kjempesøt.
Ha en finfin dag.
Klem

Villa Ellings Vei sa...

Titter innom for og ønske deg en riktig god helg♥
Nydelig blomst♥
Stor klem Mari

Frøken Vergum sa...

Hei Hei :)
Så koselig kjøkkenutsikt du har, herlige blomster og nydelig engel:)
Tusen takk for så fin kommentar inne hos meg, det varmet:)
Ønsker deg en fin start på uka :)

Klem Trude