05 august 2015

MAMSEN &TRINEMOR :)

På blåbær tur
det er såååå masse store fine bær

vi har ei fin sykkel og gå vei
som er ,fin å bruke til
å hente blåbær

å ja
vi plukka 2 L

vell hjemme
lagde Trine smoothie
av titt av bærene

sukker ja en god del
måtte til

så tror Trine
det er klart
og gleder seg

men NEI vent
mamma må ta flere bilder!

etter masse bilder og fjas
har Trine
fått nåkk

ett blikk sier mer en
1000 ord ;)


her er ett av
mange fjase bilder...

bra hun har vett til å stoppe meg:)

ut og plukk
viss dere har muligheten
<3

klemmer i fleng
fra Eli:9

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja vi må ut å plukke blåbær her også.
Men her er det litt tidlig enda, tror jeg
Må vel skjekke en dag snart. Men det ligger som
regel ei stund etter sør/vestlandet her i innlandet.
Ferske bær er godt, har plukket rips og bringebær i dag.
Skal koke ripsgele i morgen. Det går det mye av her
Ha ei herlig helg :)

Black Feathers sa...

Heisann du.

He he det bildet av frøkna sa alt. Jeg kjente meg godt igjen når mine egne gir meg det blikket. Ler. Masse deilige blåbær dere hadde plukket. Jeg er veldig glad i bær generelt og bær smoothie er veldig godt og fullt av vitaminer og annet godt. Jeg tror det eneste jeg har plukket til nå er markjordbær.

Ha en deilig kveld.
Klem Eline.