15 desember 2013

SAGDE DET I 2.....

HEI PÅ DERE :)
JEG STYRER RUNDT:)
Å FANT UT AT DET GAMLE SPISEBORDE
SKULLE SAGES I 2
Å SUPERHELTEN SETTER I GANG:)
DA MÅTTE VI OGSÅ FLYTTE LITT RUNDT PÅ
NOEN MØBLER...
EN SENG MÅTTE BORT
ETT SKAP MÅTTE FLYTTES DER SENGA STO
OG SENGA MÅTTE OPP
OG SOFAEN DER MÅTTE PÅ
KONTORET I KJELLEREN
OG BORDET SOM BLE SAGET
I 2
STO JO PÅ KONTORET
SÅ DU SANAKKER MEG OM...











Å NÅ VILL JEG IKKJE HA SENGA I 3 ETASJE
ALLIKEVEL...
SÅ DA SKAL DEN NED PÅ
KONTORET
SOM ER I KJELLEREN...
TYPISK MEG



HER KOMMER NOEN BILDER MED BORDET








SUPERHELTEN SIER HAN
OGSÅ SKAL LAGE SEG BLOGG
DEN SKAL HETE
DONALD OG DOLLY
DER SKAL HAN SKRIVE OM OSS TO<3
FREMM OG TIL BAKE
OG TILBAKE OG FREMM
TI HI
GODT HAN ER TÅLMODIG<3
VI BLE VELDIG FORNØYD MED
DENNE FORVANDLINGEN:)
KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

10 kommentarer:

Marianne's lille rom sa...

Så stilig det ble!
Tror de fleste menn med interiørinteresserte damer i huset vil kjenne seg igjen, jeg.
Her i huset settes det et stort punktum for prosjekter før jul - min superhelt jobber i butikk og har det veldig travelt denne tiden. Han sa ja til å kjøre bort et skap jeg har solgt, men alle andre prosjekter må altså vente. ;-)
Det blir nok bra tilslutt - selv om det er litt frem og tilbake!
Klem, Marianne.

Unknown sa...

Det ble et aldeles kjempeflott konsollbord. Eller to stk kan du jo faktisk få ut av det.
Blir gjerne litt att og fram når man skal omplassere noe. Kjenner meg veldig igjen der...
Klem fra Marit

Hjem & Glede sa...

Helt nydeligvakkert altså!!!
Dere er nå så skjønne turtellduer dere to!
Ja gleder meg til superhelten skal blogge....hi,hi....
Han er jo så flink så!
Kom til å tenke på den tsjekkiske dukkefilmen om to gode naboer......hi,hi,hi.....
Nå blir det pause hos meg på bloggen.
Vil få ønske deg og dine
GLEDELIG JUL!
Kos dere massevis.

Juleklem fra Camilla .

Anette Krogh Pedersen sa...

God ide at dele bordet i 2. Flotte træ stager med lysene i.
Hav en dejlig aften.
Knus Anette fra Fru Pedersens have

Unknown sa...

Hi hi-kan du slenge noe av den tålmodigheten til superhelten over på min Finn ? Hi hi.... Godt dere blir fornøyde.

Ønsker deg en ny fin uke

Klem Monica

Fjordheim sa...

Hehe, ja ting har lett for å balle på seg.
Den så kalte dominoeffekten.
Ønsker deg ei god siste førjulsuke :)

Unknown sa...

Hehe, ja det er ikke lett når alle de gode ideene strømmer på :)
Men dette ble jo lekkert også da Eli!

Ønsker deg glade juledager kjære Eli :) klem

Reidunn sa...

Dette ble så utrolig fint!!
Smart å dele bordet i to:)
Kjenner igjen det med fram og tilbake men jeg pleier som regel å gjøre det selv. Har nok bært på meg diverse slitasjer i skuldrene:)
Sånn er det når man skal greie opp i det meste selv!
Ha ei superfin førjulsuke:)
God klem fra Reidunn

Mine diller♥ sa...

Dette vart jo berre lekkert :)
Kjekt å flytte om på ting - fram og tilbake.. :0)

Fin mandag til deg Eli:)
Klemmer fra Jorill

Black Feathers sa...

He he så herlig da. Godt at du har en snill Donald som hjelper deg. ;-)
Det er jo gøy å prøve seg litt frem da. Jeg skulle gjerne ha ommøblert hele stuen men da stønner kjæresten høyt og veldig tydelig. Ler.

Ha en deilig dag. ;)
Klem Eline.