23 november 2013

AV OG TIL......

JA AVOGTIL BLI JEG
HELT SPRØ AV MEG SELV....


JEG DILLER OG DALLLER
OG STYRER PÅ
DET VILL LIKSOM INGEN ENDE TA...
SÅNNE DAGER DA JEG BLIR HELT SPRØ AV MEG SJØL
FÅR JEG LYST Å BARE ÅPNE DØRER OG VINDUER
OG ROPE
KOM OG FORSYN DERE VISS DERE FINNER NOE AV INTERESSE

SOM DISSE BILDENE VISER
FRA JULA I FJORD...
FÅR LIKKSOM ALDRIG NÅKK DILL
MEN SAMTIDIG BLIR JEG GAL AV ALT
LOL HÅPER IKKJE DET VIPPER OVER FOR MEG EN DAG!
TAKK TIL DERE ALLE GULLE GODE SOM TITTER INNOM MIN
GALNE BLOGG
OG LEGGER IGJEN SÅ MASSE OPPMUNTRENDE KOMMENTARER<3<3<3
KLEMMER I FLENG FRA
FRUSTRERT ELI:)

11 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Di lille tulle-høne!
Tenk visst noen faktisk kom og tømte huset ditt for dilldall???Hva tror du hadde skjedd....det hadde blitt fylt opp igjen like fort.Du ( og jeg) er nok av sorten som må ha noe å dalle med. - Så kjedelig livet hadde blitt uten!!!! :)
Fortsett i samme stil,som jeg pleiet si til min mor når hun påpeker hvor tulen jeg er;
"Jaja,nokken skal være galne mæ!"

Nyt helgen herlige Eli!

Toveklem :)

fru. Lærum sa...

sånn har no de fleste det fra tid til annet :-)
alltid spennende inne hos deg, for det er så mye flott å se på :-)

Ha en fin dag, godeste :-)

klem tone

Unknown sa...

Dette er nok et kjent tema for mange tror jeg. Men det er jo tingene som viser hvem som bor i ett hus. Tror det er varme koselige personer som bor i hus med mye dill dall jeg. Så bare fortsett du Eli. Ting er gøy, jeg er nok i samme kategori og det er mange fler med oss.
Ønsker deg ei god helg.
Vennlig hilsen Marit

Hjem & Glede sa...

Herlig !!!!!
Ja dill og dall MÅ vi ha!!!
Tenk for oss å bo med en minimalist????
Ha ha....DA hadde jeg blitt sprø:))))
God helg vennen:)

Kiss kiss.

Unknown sa...

Ha ha nå måtte jeg le- syntes jeg ser deg stå der å rope ut av vinduet :)

Nå tuller du fælt Eli- men håper ikke det går helt rundt for deg da :)

Du er jo superflink med å dille og dalle :)

Kos deg i dag og god helg

Klemmer fra Monica

Hverdagsliv det gode liv sa...

Så herlig du er Eli :o) Det hender jeg tenker akkurat det samme som deg, i alle fall når jeg skal vaske :o) Men du verden så kjedelig det hadde blitt uten alt dillet! Nydelig dag til deg! Klem fra Nina

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Jeg tror nok det er mange som kjenner seg igjen her:) Jeg må innrømme at jeg pakker ned ting for så å ta dem frem igjen. Problemet mitt er vel helst at det blir litt mange esker med ting og tang som jeg aldri har hjerte til å kvitte meg med. For tenk om....:-)

Fine helg til deg ønskes fra meg:)

Villa Ellings Vei sa...

god kveld i stua♥
Titter innom for og ønske deg en
fin kveld♥
Nydelige bilder du viser frem:)
Herlige jul♥
Klem mari

Ingrid Serine sa...

Hahaha, jeg synes det ser ut som koselig dilldall jeg!

Villaveien nr 1 sa...

Nei nå måtte jeg le, min skjønne Bjørnevenninne.
Klart du må ditt dill og putle på med. Men du er litt morsom og da.. hihi. Hjemmet ditt er et hjem fylt med sjarme, stil og personlighet.
Jeg elsker det. Og jeg elsker bloggen din. Og deg og selvsagt... ;)
Ha en fin kveld og kos deg med din helten din.
Nå lager My Love mat til oss .. Som vanlig. Jeg er så heldig blitt.
Bjørneklem fra Meg i mitt lille hi

Anonym sa...

Tulle jenta mi:)
Tenk om noen hadde kommet å tatt alle dine nydelige ting, da hadde det ikke blitt det utrolig vakre hjemmet til Eli:)
Elsker at du diller og daller, det blr bare så utrolig flott:)
Ønsker deg fortsatt herlig kveld vennen:)
Klem Merete