08 juli 2013

MAKOVER HAGESTATU...

 HEI:) HER HAR BLOGGEN LÅST SEG HEILT....ARRRG! HÅPER DEN HAR BESTEMT SEG FPR Å VIRKE NÅ! DENNE HAGE DAMA HAR JEG HATT I MANGE ÅR.
Å DET SYNS...SÅ DET VAR PÅ TIDE Å FIKSE LITT PÅ MADAMMEN..
FØRST ETT SKRØK MED SUPERPRIMER, ,FOR Å HINDRE FUKT Å TREKKE INN 

EN KJEDELIG JOBB,SÅ DET ER BRA HUNN STÅR HELT I RO;)
MASSE KRINKLER OG KROKER.


HUN BLE GANSKE SÅ BLÅ .HOLDT VELL PÅ Å SPREKKE AV UTÅLMODIGHET HUN OGSÅ....

SÅ VAR DET BARE Å SETTE SEG ,OG VENTE TIL DEN ER TØRKET.
TAR IKKJE SÅ LANG TID ..SÅ I MORGEN FÅR DERE SE ,MADAMMEN I NY DRAKT:)
DEILIGT Å VÆRE TILBAKE I BLOGGLANDIA <3
MÅ TA MEG EN RUNDE TIL DERE I KVELD
KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

13 kommentarer:

toves sammensurium sa...

Wow for et glis av en bil da.Superhelten ble enda mer super nå,spør du meg ;)
Lurer på om jeg skal prøve primer selv,fornye huden litt... Det hadde vært noe det.Damen din er bare så lekker!!! Mon tro hva du skal gjøre med henne?
Godt bloggen funker ihvertfall,rart så avhengige vi blir,ikke sant?
Toveklem :)

fru. Lærum sa...

du har en fantastisk flott hage, med mye spennende!
jeg koser meg i hagen din :-)

klem tone

Maria - Min oldemors hus sa...

Blåfrosen kanskje? (",) Blir spennende å se det ferdige resultatet.

idylloghim.blogspot.com sa...

Ja, dette er nok litt arbeide:)) men ikkje glem å nyt sommeren, vennen min;)) Stoor klem Ann Elin

Shus sa...

Gud, så nydelege dei kvite hortensiane dine er!!!

Nyt dagane, fine Eli!

Klem frå Solveig

Mitt og vårt hjem sa...

Det meste må dessverre vedlikeholdes,men så herligt når det er gjort!
Nydelige hage dere har:))
Nyt resten av kvelden!
Klemz..

Reidunn sa...

Gratulerer med ny bil!!! Den var kjempelekker:)
Så fin statue du har!! Spennende å se når hun har fått ny makeover!!:)
God natt!!
Klem Reidunn

Anonym sa...

Wow for ein lekker bil Eli,heldige du er:)og den statuen var knallfine,alltid litt vedlikehold med slikt men fine er dei❤
Nyt dagen!
Klem fra Lillian

Bente sa...

Hei Eli. Den statuen er nydelig og hagen din er fantastisk. Skulle gjerne hatt en eller tre statuer her hos meg.
Nyt sommeren videre, vennen.

Klem fra meg

Lene fra Lillehammer sa...

Å madamen var jo sååå fin, nydelig og passer godt hos deg. Jeg må jo også si jeg misunner deg de kurvstolene, fantastisk flotte og sikkert supergode å sitte i. Jeg kjøpte noen hvite kurvstoler på H&C i fjor, men de står i lysthuset. Egentlig er jeg fristet til å sette de ut, men vi får klare oss med de kurvstolene vi har så lenge, de er i hvert fall gode å sitte i. Men jeg har en liten følelse av at til neste år skal det investeres i noen nye kurvstoler ute, hihi. Noe må man jo bruke feriepengene til.
Ønsker deg en super dag!

Mitt i stua sa...

Du vet virkelig å gjøre det koselig i hagen. Gratulerer med ny bil/glis ;)
Ha en fin dag
Cecilie

Hos Jorunn sa...

Gratulerer så mye med ny bil. den var lekker..snill superhelt du har!
Flott hage madonna du har, den passer fint i den flotte hagen din.

Ha en flott dag, skjønne Eli!
Klem fra Jorunn

frøkenFilur sa...

Så fin hage du har.
Å statuedama er bare lekker;)