17 februar 2013

1/2 pris av 1/2pris :)

DETTE SERVISET  HADDE JEG KJØPT 12 MIDDAGSFAT,8 FRUKOSTFAT,4 SKÅLER OG 4 KRUS.

SÅ NÅ KJØPTE JEG 8 DEKKTALERKNER OG 4SKÅLER TIL.OG OG SÅ KJØPTE JEG ROSA TØY BTIKKER SOM JEG SKAL BRUKE SOM SERVIETTER,FARGEN  ER LITT MER ROSA EN DET SOM KOMMER FREM HER
 TØY BRIKKENE NÅ 12.- DEKKTALERKEN NÅ 38.- 4 SKÅLER NÅ TROR DET VAR 60,-
HÅPER ALLE HAR HATT EN FIN LØRDAG OG FÅR EN FIN SØNDAG:) TAKKER OG BUKKER FOR ALLE SÅ GULLE GODE SPOR<3OG SÅ ER DET SÅ GØY ATT DET ER SÅ MANGE SOM TITTER INNOM<3
KLEMMER I FLENG FRA ELI PELI:))

21 kommentarer:

Fjordheim sa...

For et nydelig servise.
Så heldig du var som fikk tak i det så billig.
Ha en herlig søndag :)

Anonym sa...

Hei skjønne Eli:)
Så utrulig kjekkt å gjere et så flott kupp for det liker me og så fint det var og blir nok veldig kjekkt å dekke på med:)
Ønsker deg ein fin søndag!
Gode klemmer fra Lillian

Linn sa...

Hei og hopp:-) så heldig du er som har kommet over ett slik kupp:-) de hadde fine former og hærlig fage:-)
Ønsker deg en fin søndag:-)
Stor klem fra Linn:-)

fru. Lærum sa...

for et kupp!
dem var kjempeflotte....det blir kos å dekke med dette servise :-)

klem tone

☆Baronivegen☆ sa...

Så nydelig dette serviset var:-). Herlig farge:-).
Det er så gøy med sånne kupp.
Fin søndag til deg skjønne Eli:-).
Klems Evelyn:-).

Unknown sa...

Å så gøy å komme over et sånt kupp :)
Knallfine er de Eli, gratulerer ;)

Ønsker deg en flott søndag :)

Maria - Min oldemors hus sa...

Halv pris av halv pris høres ut som en god handel! (",)

NOSTALGI I NR. 9 sa...

Så herlig servise, der var du heldig.
Fin søndag til deg ,klem Anita

Himmelberget sa...

Kjempefint servise !
Ingen ting er så gøy som å komma over knallgode kupp :)
Ha ein flott søndag !
Klem

Tante Titti sa...

Så fint servise du har fått tak i.
Veldig delikat og lekkert!
Ønsker deg en fin fin søndag og ei riktig flott ny uke.
Titti-klem

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Herlige ting du har kjøpt, også på salg da gitt !!
DET liker vi jo :)
Flott søndag til deg
klem

Hos Jorunn sa...

Gratulerer med et aldeles nydelig service, det er kjempegøy når man får kjøpt fine ting så billig. Ha en fortsatt fin søndag, Eli! Klem

Rebekka sa...

Kjempe fint! :) Jeg har akkurat de samme i hvitt :) Liker også at det står en R på :D
Ha en fin søndag!
Klem Rebekka

Anonym sa...

For et utrolig koselig service du har fått tak på :)
Likte så utrolig godt fargen :)
Håper ellers alt er bare bra med deg,,,
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

For et kupp du har gjort. Det er ekstra hyggelig når du får tak i noe så vakkert. Kos deg med det.

Ønsker deg en fortsatt fin søndag.

Klemmer fra Hjørdis

bye9design sa...

Å, jeg hadde blitt jublende glad om jeg hadde kommet over et slikt kupp! Jeg tenker du er kjempefornøyd :o) Ha en strålende søndag skjønne Eli! Klem fra Nina

Black Feathers sa...

Hei søte du.
Så skjønt servise du har kjøpt deg. Enda mer gøy når man kan fylle på med deler til en veldig billig penge. :) Gleder meg til du dekker bord med dette, det blir spennende.
Takk for alle dine kjempekoselige kommentarer hos meg. :)
Ha en flott dag.
Klem Eline.

Karianne Vikse sa...

å for et nydelig serviset.
Klart det er mange som vil titte innom deg Eli, her er det alltid varme og kjærlighet å finne til bloggerene.
Tusen takk for gode fine ord, i dag har vi legetime hele gjengen..og begravelsen er på fredag så da rekker vi nok å komme oss på beina.
Litt av en vinterferie..hi hi
Tror hele norge har hatt vær sin uke ute av drift, virker i allefall slik at hver og en har vært syke.
Håper du har det fint og at lille prinsen vokser seg stor og sterk.
Klem fra Karianne

toves sammensurium sa...

Dette serviset har jeg også litt av Eli,spørs om jeg må prøve å komme meg på Kid,skulle gjerne hatt litt mer - synes det er bare lekkert og det ble nesten enda finere med desse lekre bildene dine :)
Ønsker deg en flott uke,her er det vinterferie så vi får se hva vi finner på!
Toveklem:)

Unknown sa...

Halv pris av halv pris- det kaller jeg et skikkeløig kupp :) hvorfor var ikke jeg der :)

Ordentlig flott servise !

Ønsker deg en fin uke

Nhyt dagen klem Monica

Lulla sa...

Åååå det var fint! Heldige du som har fått så flott servise for en billig penge, også den fine rosa fargen! God uke ønskes.