29 november 2012

LITT NYTT PÅ TRINEROMMET....

HEI ALLE SØTINGER OG TUSEN TAKK FOR HYGGELIGE SPOR! DET BLIR TIL ATT JEG BRUKER FLERE ADVENTSSTAKER I ÅR;)
DA HAR VI KJØPT INN LITT NYTT TIL TRINE..SE PÅ DENNE KNAGGEN:)


NYDELIGE RAMMER...

DENNE KNAGGEN HAR JEG HATT LENGE,UTEN Å VITE HVOR DEN KUNNE FÅ VÆRE:)....MENN SELFØLGELIG HER MÅ DEN VÆRE:)

TRINE HÅPER HUN FÅR BRUKT SKØYTENE SINE I VINTER:)

HYLLEN LAGDE SUPERHELTEN SIST HAN VAR HJEMME.DENNE MÅNEDEN HAR JEG BARE HATT HAN HJEMME 4DAGER.....SAVNER HAN VELDIG<3



SE HORTENSIAN JEG PLUKKET INN I DAG:) NÅ SKAL JEG KJØRE MIN MAMMA PÅ HANDEL...KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

14 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempefint rom Trine har. Hilse til mor. Klem fra Monica

Anonym sa...

Så utrulig masse fint Trine har,nydeligt rom og kan tenke ho kose seg der:)
Har dere skøytebane over fjorden?me har jo her og er veldig kjekkt for då veit ein at ein ikkje kan gå gjennom isen hvertfall,huff Ka e da eg seier,hihi:)

God klem fra Lillian

Krossmyra sa...

Så herlig jenterom, mange nydelige ting:)
Ha en fin dag!
Klem

Karianne Vikse sa...

Trinerommet er super duper søtt og spennende.
Så gøy med skøytene også inni der..
Det har jeg alltid drømt om å kunne, men kommer ALDRI til å lære meg det.
Is + Karianne - sykehus...hi hi hi

Ha en fin dag snille gode deg.

Linn sa...

Så utrolig mye fint:):)
Jeg elsker trinerommet:):) der vil også jeg være:):):)
Ønsker deg en fin dag videre:)
Stor klem fra Linn:)

Alven sa...

Hei :-)

Så mange fine nye ting :-) Digget fugleknaggen og lysslyngen med blomster :-) herlige farger :-)

Ønsker deg en flott helg :-)

Klem

Runehuset sa...

Trine har et så koselig jenterom med masse fine detaljer. Kan tenke meg hun trives godt der. Den knaggrekken med bildene var veldig fin.

MittLilleHjerte sa...

Så masse fine ting det var på rommet hennes Eli:)
Du er så utrolig flink til å style;)
Klem Janne

Elisabeth sa...

Hei :D
Så utrolig koselig rom og så mye fint <3

Klemmer fra Elisabeth

bye9design sa...

Det var et skikkelig, herlig jenterom! Der tenker jeg nok min datter ville likt seg ja :o) Lurt å bruke skøytene som dekorasjon, det er jo ikke akkurat det enkleste skotøyet å ha på skohylla :o) Har ikke kommentert adventsstakene dine, det er jo umulig å velge. Kanskje kan du ha en i hvert rom :o) Tusen, tusen takk for diner koselige meldinger til meg på min blogg. Det setter jeg pris på! Ha en god torsdagskveld! Klem fra Nina

☆Baronivegen☆ sa...

Nydelige bilder av eit nydelig jenterom. Herlig:)
Heldige Trine:)

Eli, det snør ute no..JIPPPI...
Håpar det kjem masse snø og at den blir liggande. Eg digge snø..hi hi:)

Fin kveld til deg skjønne Eli:)

Klems Evelyn:)

Anonym sa...

Hei vennen:)
Utrolig koselig rom Trine har:) og så masse herlige detaljer:)
Må være en drøm å bo sånn i den alder:) og den englevinge var bare utrolig nydelig:)
Sov godt
Klem Merete

Hos Jorunn sa...

Hei på deg, Eli! Masse fine ting her, ja...men mitt øye kan ikke la være å stirre på den utrolig vakre skredderbysten din...den ser virkelig gammel og fin ut!! Nydelig topp på den også! Ønsker deg en kjempefin helg, klem fra Jorunn

Humlehagen sa...

Så mye fint,Eli-herlig rom å boltre seg i!:)Klemmer fra Else Britt.:)