05 august 2012

HEI:)I DAG VISER JEG GAMLE RAMMER OG BILDER ...DISSE TO RUNDE SMÅ BILDENE HER ER ARV FRA MIN SKJÆRE SVIGERMOR.JEG HAR ALLTID LIKT DI SÅÅÅ GODT NYDELIGE FARGER <3


HER EN LITEN RAMME JEG HADDE LIGGENDE ,BILDE FANT JEG I VAKKER HJEM ET AV DI FØRSTE UTGAVENE...Å SÅ ER JEG SÅ SVAK FOR KRONER SÅ DE BRUKER JEG I MITT INTERIØR EN DEL ;))SOM DERE VILL MERKE:))

HER EN AV DI GAMLE RAMMENE SOM VI HAR FÅTT AV TANTE TINA  MIN MANNS TANTE:))

DENNE RAMMEN KOMMER OGSÅ FRA TANTE TINA,BILDENE ER FRA EN KALENDER ...

NYERE RAMME ..SOM JEG KNUSTE GLASSET I ...TREKTE DE MED VELUR OG HANG EN PRISME I


RAMME MED DET NYDELIGSTE HJERTE I SOM TRINEMOR LAGET TIL MEG DA HUN VAR 6 ÅR .HELDIGE MEG !!!

DENNE RAMMEN FIKK JEG AV EN KOMPIS FOR SIKKERT 16 ÅR SIDEN :))DE N ER OGSÅ TREKT MED VELURSTOFF:)OG HER HENGER EN GAMEL BARNESJORTE ,OG SMYKKE MITT MED FADERVÅR BAKPÅ SOM JEG HADDE SOM LITEN:))ØNSKER ALLE EN FIN SØNDAG !!! KLEMMER I FLENG FRA ELI:))

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du:)
Så koselige bilder:) jeg er så utrolig glad i de gamle religiøse bilder, de er bare så vakre:)
Herlig å bruke gamle rammer på den måten som du har gjort med nederste bilde:)
Fortsatt god søndag

Klem Merete

Villaveien nr 1 sa...

Åå guuuu så fine rammer og bilder. Så vakkert, og fylt med gode minner. Ja du er virkelig flink å ta vare på sånne skatter.
Du har et flott og herlig hjem kan jeg tenke meg.
Du er bare såå god og snill og legger igjen så utrolig koselige hilsener. Tuusen takk min venn:)

Klemmmer fra Margareth

MittLilleHjerte sa...

Så utrolig nydelige bilder og rammer;) Skikkelig skatter jo;)Heldig du som har disse!
Fin søndag til deg.
Goklæm fra Janne

Anonym sa...

Hei skjønne deg:)
Tusen takk for så god kommentar hos meg,du er god du og er såå glad eg har blitt kjent med deg og bloggen din,var jo du som fant min først så det var supert du la igjen et spor første gang:)
Nydelige rammer og bilder,så flott å omgi seg med så vakre ting:)
Ønsker deg ein forsatt fin dag;)
God klem fra Lillian

Anne på landet sa...

Så vakre rammer og kreativ bruk av dem!
Den med velour og prisme inni falt jeg helt for:)

TAKK for gode ideer du deler.
Klem fra Anne.

Franske drømmer sa...

Nydelige rammer, bilder og kreativ p ynt inni! Lekkert!
Gamle rammer er bare utrolig vakre :-))
Ønsker deg en fin kveld!
Klem

Fra huset i svingen sa...

Så flotte bilder og rammer :-D
Er det noe jeg aldri får nok av så er det gamle flotte rammer ;)
En god uke ønskes deg!!!

Klem Karianne

Karianne Vikse sa...

Oi, for et skatte kammer du har.
Maiestetiske rammer.
Unikt. jeg er helt gal etter rammer hele gangen min nede er dekket av ulike rammer.

Tuuuuuuuuuuuuuuusen takk for alle de fine kommentarene du har gitt på bloggen min.
Du gjør dagen min bra.

Klem fra Karianne

Mine diller♥ sa...

Så fine rammer og bilder :)
Tusen takk for for koselig kommentar hos meg!

Ønsker deg en finfin kveld og ei ny flott uke.
Klemmer fra meg :)

Frk Elton sa...

Mange fine rammer du har :) heldig!
Det er så genialt å ramme inn minnerike barneklær og smykker, har tenkt tanken mange ganger men.. nå ble jeg inspireret av deg, så kansje jeg gjør noe med de tankene ;)
Takk for kommentarene du legger igjen hos meg -blir alltid så glad for dem :)

Klem

Old Chic sa...

Så flotte! Elsker gamle rammer <3
-Ha en fin, fin tirsdag.
Mange klemmer fra Karina : )